Loading...

Content, 2e editie

Antal de Waij

  • Bindwijze: Paperback
  • Taal: nl
  • ISBN: 9789089656285
Zuurstof voor je klanten
Inhoud
Taal:nl
Bindwijze:Paperback
Oorspronkelijke releasedatum:25 januari 2022
Aantal pagina's:432
Illustraties:Met illustraties
Betrokkenen
Hoofdauteur:Antal de Waij
Hoofdauteur:Antal de Waij
Overige kenmerken
Editie:1
Product breedte:179 mm
Product hoogte:32 mm
Product lengte:245 mm
Studieboek:Ja
Verpakking breedte:179 mm
Verpakking hoogte:32 mm
Verpakking lengte:245 mm
Verpakkingsgewicht:942 g
Overige kenmerken
Editie:1
Product breedte:179 mm
Product hoogte:32 mm
Product lengte:245 mm
Studieboek:Ja
Verpakking breedte:179 mm
Verpakking hoogte:32 mm
Verpakking lengte:245 mm
Verpakkingsgewicht:942 g

Samenvatting

Potentiële klanten zoeken steeds vaker digitaal naar informatie over je producten en diensten, via websites, blogs en social media. Met relevante en engaging content til je jouw bedrijf naar een hoger plan. Veel organisaties ‘doen maar wat’ als het hierop aankomt. Maar weinig bedrijven hebben een gedocumenteerde contentstrategie. Dat is met dit boek verleden tijd!

Content! zorgt dankzij het unieke Content Marketing Canvas Model voor jouw contentmarketingresultaat. Het biedt alle componenten om je eigen contentstrategie te ontwikkelen én uit te voeren. Op welke manier vergroot je de bekendheid van jouw bedrijf? Hoe vaak moet je eigenlijk bloggen? Hoe genereer je leads in een online omgeving? Content! geeft antwoord op deze en andere vragen.

  • Een unieke praktijkgerichte aanpak waarmee je direct aan de slag kunt.
  • Geactualiseerde versie 2022.
  • Van de eerdere drukken zijn al bijna 5000 exemplaren verkocht.
  • Met twee unieke extra’s: een complete interactieve Facebook Messenger-omgeving én een website met aanvullende cases en video’s.

Trefwoorden: content zuurstof klanten marketing digitaal digitale online handleiding