Loading...

Marktonderzoek

Mirjam Broekhoff

  • Bindwijze: Paperback
  • Taal: nl
  • ISBN: 9789001891244
  • Adviesprijs: €81.95
Inhoud
Taal:nl
Bindwijze:Paperback
Oorspronkelijke releasedatum:07 januari 2021
Aantal pagina's:486
Illustraties:Met illustraties
Betrokkenen
Hoofdauteur:Mirjam Broekhoff
Tweede Auteur:Harm Stumpel
Co Auteur:Harm Stumpel
Co Auteur:Harm Stumpel
Overige kenmerken
Editie:10
Product breedte:178 mm
Product hoogte:22 mm
Product lengte:248 mm
Studieboek:Ja
Verpakking breedte:178 mm
Verpakking hoogte:22 mm
Verpakking lengte:248 mm
Verpakkingsgewicht:853 g
eWaste:Nee
Overige kenmerken
Editie:10
Product breedte:178 mm
Product hoogte:22 mm
Product lengte:248 mm
Studieboek:Ja
Verpakking breedte:178 mm
Verpakking hoogte:22 mm
Verpakking lengte:248 mm
Verpakkingsgewicht:853 g
eWaste:Nee

Samenvatting

Marktonderzoek is het complete basisboek voor alle opleidingen waar studenten in het kader van afstuderen of stage zelf marktonderzoek doen. Het onderzoeksproces staat centraal, waarbij de nadruk ligt op het onderlinge verband tussen de verschillende fasen van onderzoek. Er is uitgebreide aandacht voor het formuleren van het theoretisch kader, de centrale vraag en de deelvragen. De verschillende onderzoeksvormen – kwalitatief en kwantitatief – worden beschreven, vanuit een praktische how to-benadering. De belangrijkste wijziging in deze vernieuwde, tiende editie is de nieuwe structuur. Deze volgt nu de verschillende fasen van de onderzoekscyclus: Probleemanalyse, Onderzoeksopzet, Uitvoering, Analyse, Rapportage en presentatie. Daarnaast is er een uitgebreide paragraaf toegevoegd over A/B testing, usability testing en user experience en een hoofdstuk over (digital) analytics.