Loading...

Online invloed

Bas Wouters

  • Bindwijze: E-book
  • Taal: nl
  • ISBN: 9789058755018
Zo pas je bewezen gedragspsychologie toe voor betere online resultaten
Inhoud
Taal:nl
Bindwijze:E-book
Oorspronkelijke releasedatum:29 april 2020
Aantal pagina's:302
Ebook Formaat:-468464
Illustraties:Nee
Betrokkenen
Hoofdauteur:Bas Wouters
Tweede Auteur:Joris Groen
Hoofdillustrator:Geertjan Tromp
Hoofdredacteur:Stijn Kling
Tweede Redacteur:Jaap Janssen Steenberg
Tweede Redacteur:Jaap Janssen Steenberg
Lees mogelijkheden
Lees dit ebook op:Desktop (Mac en Windows) , Kobo e-reader , Android (smartphone en tablet) , iOS (smartphone en tablet) , Windows (smartphone en tablet)
Overige kenmerken
Editie:1
Studieboek:Ja
eWaste:Nee
Overige kenmerken
Editie:1
Studieboek:Ja
eWaste:Nee

Samenvatting

Online invloed is 26 november 2020 door de jury van de PIM Marketing Literatuur Prijs uitgeroepen tot beste marketing studieboek 2020. 'A must-read for everyone in the field of online persuasion.' - Dr. Robert Cialdini Hoe maak je van kijkers kopers? En van afhakers aanhakers? Door het slim toepassen van gedragspsychologie haal je veel meer resultaat uit je website, app of online campagne. Psycholoog en webdesigner Joris Groen en overtuigingsgoeroe Bas Wouters leggen haarfijn uit wat werkt, wat niet werkt, en waarom. Fogg, Cialdini en Kahneman In Online invloed vind je concrete en makkelijk toepasbare richtlijnen, gebaseerd op 40 jaar praktijkervaring en de inzichten van de belangrijkste gedragswetenschappers van dit moment, zoals Fogg, Cialdini en Kahneman. Complete praktische gids Met ruim 40 succescases uit de praktijk en meer dan 150 illustraties van do’s-and-don’ts is dit de meest complete en praktische gids voor het ontwerpen en verbeteren van jouw online klantreis. Voor wie is dit boek? Online invloed geschreven voor alle professionals die het online gedrag van hun (potentiële) klanten willen beïnvloeden. Dus of je nou webbouwer of UX-designer bent, copywriter of grafisch vormgever, ondernemer, marketeer of productmanager: als je meer online invloed wilt hebben, zit je met dit boek goed.