Loading...

Online invloed

Bas Wouters

  • Bindwijze: Paperback
  • Taal: nl
  • ISBN: 9789024426355
Beter online resultaten door te begrijpen hoe je bezoekers denken, klikken en kopen
Inhoud
Taal:nl
Bindwijze:Paperback
Oorspronkelijke releasedatum:30 april 2020
Aantal pagina's:416
Illustraties:Nee
Betrokkenen
Hoofdauteur:Bas Wouters
Tweede Auteur:Joris Groen
Hoofdillustrator:Geertjan Tromp
Hoofdredacteur:Stijn Kling
Tweede Redacteur:Jaap Janssen Steenberg
Tweede Redacteur:Jaap Janssen Steenberg
Overige kenmerken
Dyslexievriendelijk:Nee
Editie:1
Extra groot lettertype:Nee
Product breedte:174 mm
Product hoogte:24 mm
Product lengte:242 mm
Studieboek:Ja
Verpakking breedte:174 mm
Verpakking hoogte:24 mm
Verpakking lengte:242 mm
Verpakkingsgewicht:781 g
eWaste:Nee
Overige kenmerken
Dyslexievriendelijk:Nee
Editie:1
Extra groot lettertype:Nee
Product breedte:174 mm
Product hoogte:24 mm
Product lengte:242 mm
Studieboek:Ja
Verpakking breedte:174 mm
Verpakking hoogte:24 mm
Verpakking lengte:242 mm
Verpakkingsgewicht:781 g
eWaste:Nee

Samenvatting

Online invloed is 26 november 2020 door de jury van de PIM Marketing Literatuur Prijs uitgeroepen tot beste marketing studieboek 2020. 'A must-read for everyone in the field of online persuasion.' - Dr. Robert Cialdini Hoe maak je van kijkers kopers? En van afhakers aanhakers? Door het slim toepassen van gedragspsychologie haal je veel meer resultaat uit je website, app of online campagne. Psycholoog en webdesigner Joris Groen en overtuigingsgoeroe Bas Wouters leggen haarfijn uit wat werkt, wat niet werkt, en waarom. Fogg, Cialdini en Kahneman In Online invloed vind je concrete en makkelijk toepasbare richtlijnen, gebaseerd op 40 jaar praktijkervaring en de inzichten van de belangrijkste gedragswetenschappers van dit moment, zoals Fogg, Cialdini en Kahneman. Complete praktische gids Met ruim 40 succescases uit de praktijk en meer dan 150 illustraties van do’s-and-don’ts is dit de meest complete en praktische gids voor het ontwerpen en verbeteren van jouw online klantreis. Voor wie is dit boek? Online invloed geschreven voor alle professionals die het online gedrag van hun (potentiële) klanten willen beïnvloeden. Dus of je nou webbouwer of UX-designer bent, copywriter of grafisch vormgever, ondernemer, marketeer of productmanager: als je meer online invloed wilt hebben, zit je met dit boek goed.