Loading...

Basisboek online marketing

Marjolein Visser

  • Taal: Nederlands
  • Bindwijze: Hardcover
  • Categorie: Bedrijfsleven & Management
  • Uitgever: Noordhoff Uitgevers B.V.
  • ISBN: 9789001887148
van strategie tot conversie



Samenvatting

Basisboek online marketing 3e druk is een boek van Marjolein Visser uitgegeven bij Noordhoff Uitgevers B.V.. ISBN 9789001887148

- Doorloopt het hele marketingproces;
- geschreven door meer dan 30 vakspecialisten;
- standaardwerk voor het vakgebied
Basisboek online marketing behandelt het volledige marketingproces. Niet alleen de theorie achter online marketing komt aan bod, maar ook de technieken en media. Basisboek Online Marketing introduceert eerst het kernprocesmodel en belicht vervolgens de strategische aspecten van online marketing, waarbij dieper wordt ingegaan op online consumentengedrag. Hierna komen alle relevante aspecten van websites aan bod: het ontwerpen van effectieve sites, de site als distributie- of communicatiekanaal en de site als onderdeel van het product. Sinds het verschijnen van de eerste druk is het boek uitgegroeid tot standaardwerk voor het vakgebied. Er is ook een identieke Engelstalige versie met internationale voorbeelden en cases.
In de derde editie van Basisboek online marketing zijn mobiele marketing en socialmediamarketing geïntegreerd met de andere vormen van digitale marketing. Omdat het opbouwen van een goede merkreputatie een steeds grotere rol binnen digitale marketing speelt is er een apart hoofdstuk aan online branding gewijd. Ook zijn alle ontwikkelingen op het gebied van online marketingcommunicatie opgenomen. Tot slot is het hoofdstuk over market-sensing vergaand aangepast.
Basisboek online marketing wordt gebruikt door meer dan driekwart van de studenten van commerciële opleidingen als Commerciële Economie, Communicatie, Small Business & Retail Management en NIMA-opleidingen.