Loading...

Doet marketing ertoe?

Ruud Frambach

  • Bindwijze: Paperback
  • Taal: nl
  • ISBN: 9789024418725
effectieve marketing door te sturen op waarde
Inhoud
Taal:nl
Bindwijze:Paperback
Oorspronkelijke releasedatum:05 april 2018
Aantal pagina's:176
Kaarten inbegrepen:Nee
Illustraties:Nee
Betrokkenen
Hoofdauteur:Ruud Frambach
Hoofdauteur:Ruud Frambach
Overige kenmerken
Editie:1
Extra groot lettertype:Nee
Product breedte:151 mm
Product hoogte:19 mm
Product lengte:231 mm
Studieboek:Nee
Verpakking breedte:151 mm
Verpakking hoogte:19 mm
Verpakking lengte:231 mm
Verpakkingsgewicht:309 g
Overige kenmerken
Editie:1
Extra groot lettertype:Nee
Product breedte:151 mm
Product hoogte:19 mm
Product lengte:231 mm
Studieboek:Nee
Verpakking breedte:151 mm
Verpakking hoogte:19 mm
Verpakking lengte:231 mm
Verpakkingsgewicht:309 g

Samenvatting

Is marketing misleiding en geldverspilling? Dit beeld kan ontstaan als marketing verkeerd wordt ingezet. Zonde, want marketing heeft de potentie zeer waardevol te zijn. Ruud Frambach laat zien hoe. Op korte termijn resultaat behalen is nog steeds te vaak het doel van marketingactiviteiten. Hiervoor wordt altijd een prijs betaald, op langere termijn ook door marketing zelf. Dat ondermijnt het vertrouwen in het vak en beperkt de belangrijke en vooral waardevolle rol die marketing kan spelen. Als ze goed wordt ingezet, kan marketing waarde creƫren voor afnemers en tegelijkertijd waarde realiseren voor bedrijven, aandeelhouders en de maatschappij. Er valt nog veel winst te behalen, zowel voor ervaren marketeers als voor organisaties waar marketing nauwelijks een rol speelt. Vanuit een sterke focus op de praktijk en gebaseerd op de nieuwste wetenschappelijke inzichten laat dit boek zien hoe marketing aantoonbaar waarde kan bieden voor organisaties en hun stakeholders.