Loading...

Kloteklanten 3.0

Egbert Jan van Bel

  • Bindwijze: Paperback
  • Taal: nl
  • ISBN: 9789024421947
  • Adviesprijs: €27.95
hoe word ik het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland (...voor mijn klanten)
Inhoud
Taal:nl
Bindwijze:Paperback
Oorspronkelijke releasedatum:14 maart 2018
Aantal pagina's:176
Kaarten inbegrepen:Nee
Illustraties:Nee
Betrokkenen
Hoofdauteur:Egbert Jan van Bel
Hoofdauteur:Egbert Jan van Bel
Overige kenmerken
Editie:1
Extra groot lettertype:Nee
Product breedte:150 mm
Product hoogte:16 mm
Product lengte:230 mm
Studieboek:Nee
Verpakking breedte:150 mm
Verpakking hoogte:16 mm
Verpakking lengte:230 mm
Verpakkingsgewicht:292 g
Overige kenmerken
Editie:1
Extra groot lettertype:Nee
Product breedte:150 mm
Product hoogte:16 mm
Product lengte:230 mm
Studieboek:Nee
Verpakking breedte:150 mm
Verpakking hoogte:16 mm
Verpakking lengte:230 mm
Verpakkingsgewicht:292 g

Samenvatting

Leer van de winnaars! Dit boek stelt u en uw medewerkers in staat om winst te behalen met klantvriendelijkheid. Resultaten en trends uit 10 jaar onderzoek naar klantvriendelijkheid in Nederland bijeengebracht in een praktisch boek. Hoe kijken Nederlandse klanten naar klantvriendelijkheid. Wat werkt wel in Nederland, en vooral, wat werkt niet! Met praktische tips en ervaringen waarmee u direct aan de slag kunt. Tot slot met wetenschappelijk bewijs dat er een harde relatie bestaat tussen klantvriendelijkheid en klantentrouw. Vijf professionals, vijf topmanagers en alle vijf winnaar van Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland. Egbert Jan van Bel interviewde deze ware klantgerichte managers, zodat u kunt leren van hun ervaringen, de strategie die ze hebben gehanteerd, de hobbels die moesten worden genomen, het gewonnen plezier en de geboekte winst. Het zijn mensen zoals u en ik, met hun dagelijkse sores. Wat heeft klantvriendelijkheid hen gebracht? Hoe kunt u deze opgedane ervaringen zelf direct inzetten in uw eigen organisatie?