Loading...

Content!

Antal de Waij

  • Bindwijze: Paperback
  • Taal: nl
  • ISBN: 9789089653888
zuurstof voor je klanten
Inhoud
Taal:nl
Bindwijze:Paperback
Oorspronkelijke releasedatum:22 november 2017
Aantal pagina's:384
Illustraties:Met illustraties
Betrokkenen
Hoofdauteur:Antal de Waij
Hoofdauteur:Antal de Waij
Overige kenmerken
Editie:1
Product breedte:180 mm
Product hoogte:29 mm
Product lengte:247 mm
Studieboek:Ja
Verpakking breedte:179 mm
Verpakking hoogte:30 mm
Verpakking lengte:250 mm
Verpakkingsgewicht:832 g
Overige kenmerken
Editie:1
Product breedte:180 mm
Product hoogte:29 mm
Product lengte:247 mm
Studieboek:Ja
Verpakking breedte:179 mm
Verpakking hoogte:30 mm
Verpakking lengte:250 mm
Verpakkingsgewicht:832 g

Samenvatting

Potentiële klanten zoeken steeds vaker digitaal naar informatie over je producten en diensten, via websites, blogs en social media. Met relevante en engaging content til je jouw bedrijf naar een hoger plan. Veel organisaties 'doen maar wat' als het hierop aankomt. Maar weinig bedrijven hebben een gedocumenteerde contentstrategie. Dat is met dit boek verleden tijd!

Content! zorgt dankzij het unieke Content Marketing Canvas Model voor jouw resultaat met contentmarketing. Het biedt alle componenten om je eigen contentstrategie te ontwikkelen én uit te voeren. Op welke manier vergroot je de bekendheid van jouw bedrijf? Hoe vaak moet je eigenlijk bloggen? Hoe genereer je leads in een online omgeving. Content! geeft antwoord op deze en andere vragen.


Content! is onmisbare zuurstof voor iedereen die content gebruikt om klanten te werven en te behouden.

  • Een unieke praktijkgerichte aanpak waarmee je direct aan de slag kunt.

  • Voor iedereen die zoekt naar succesvolle content.

  • Inclusief meer dan 100 voorbeelden en praktische cases.


Naast echt álle informatie over het bouwen van je contentstrategie heeft dit boek twee unieke toevoegingen: een complete Facebook Messenger-omgeving waarin je antwoord krijgt op al je vragen over content én een website met aanvullende cases en video's, zuurstofvoorjeklanten.nl

Over de auteur

Antal de Waij heeft met zijn contentmarketingbedrijf Engagement Media talloze klanten geholpen met hun strategie en implementatie van content. Hij weet precies hoe succesvolle content écht werkt en deelt zijn ervaringen in dit boek. Hij doceert Contentmarketing, Sociale Media en Digitale Strategie aan diverse gerenommeerde opleidingsinstituten.

Trefwoorden: contentmarketing, content, marketing, contentstrategie, antal de waij, content marketing canvas, social media, b2b, b2c