Loading...

Digitale trends en tools in 60 minuten 23 - Overtuigen met neuromarketing in 59 minuten

Dion van der Vaart

  • Bindwijze: Paperback
  • Taal: nl
  • ISBN: 9789461262233
digitale trends en tools in 60 minuten
Inhoud
Taal:nl
Bindwijze:Paperback
Oorspronkelijke releasedatum:25 mei 2017
Aantal pagina's:176
Kaarten inbegrepen:Nee
Illustraties:Met illustraties
Betrokkenen
Hoofdauteur:Dion van der Vaart
Hoofdauteur:Dion van der Vaart
Overige kenmerken
Editie:1
Extra groot lettertype:Nee
Product breedte:115 mm
Product hoogte:19 mm
Product lengte:165 mm
Studieboek:Nee
Verpakking breedte:115 mm
Verpakking hoogte:19 mm
Verpakking lengte:165 mm
Verpakkingsgewicht:176 g
Overige kenmerken
Editie:1
Extra groot lettertype:Nee
Product breedte:115 mm
Product hoogte:19 mm
Product lengte:165 mm
Studieboek:Nee
Verpakking breedte:115 mm
Verpakking hoogte:19 mm
Verpakking lengte:165 mm
Verpakkingsgewicht:176 g

Samenvatting

Hoe kun je neuromarketing online gebruiken? Hoe maak je je digitale tools weergaloos aantrekkelijk? Ontdek hoe woorden en beelden ons brein bespelen en doe er je voordeel mee. Alles komt aan bod: comfortabele content, compromisloze conversie en een creatieve customer journey. Voortaan bekijk je alles door een neuromarketingbril. Dion van der Vaart biedt bedrijven en professionals onmisbare inzichten in het brein. Weinig tijd, maar veel ambities? Informeer jezelf snel en grondig met de boeken in de serie Digitale trends en tools in 60 minuten. De serie is een initiatief van Uitgeverij Haystack in sa-menwerking met Frankwatching.com, het toonaangevende platform over online trends, tips & tricks.