Loading...

Klantgericht - Managen in de retail niveau 3 en 4

F. de Esch

  • Bindwijze: Paperback
  • Taal: nl
  • ISBN: 9789037231663
Inhoud
Taal:nl
Bindwijze:Paperback
Oorspronkelijke releasedatum:01 januari 2016
Illustraties:Met illustraties
Betrokkenen
Hoofdauteur:F. de Esch
Hoofdauteur:F. de Esch
Overige kenmerken
Editie:1
Product breedte:211 mm
Product hoogte:8 mm
Product lengte:298 mm
Studieboek:Ja
Verpakking breedte:211 mm
Verpakking hoogte:8 mm
Verpakking lengte:298 mm
Verpakkingsgewicht:314 g
Overige kenmerken
Editie:1
Product breedte:211 mm
Product hoogte:8 mm
Product lengte:298 mm
Studieboek:Ja
Verpakking breedte:211 mm
Verpakking hoogte:8 mm
Verpakking lengte:298 mm
Verpakkingsgewicht:314 g

Samenvatting

Retail is een vakgebied dat volop in ontwikkeling is. Naast de opkomende webshops verandert het straatbeeld met de komst van pop-up stores. In Klantgericht.info staat de beroepspraktijk van de retail centraal. Door de indeling op basis van werkprocessen wordt een realistisch beeld gegeven van de toekomstige werkomgeving. De methode Klantgericht.info is in te zetten binnen de mbo-opleidingen Retail niveau 2, 3 en 4.

Het boek Managen in de retail niveau 3 en 4 behandelt een deel van de vakkennis die nodig bij is het geven van leiding aan de werkzaamheden van de verschillende werkprocessen uit de kwalificatiedossiers Advies en leiding in de verkoop, Management retail en Ondernemerschap retail. Centraal staat wat er bij leidinggeven komt kijken en hoe je medewerkers aanstuurt. Je moet dan onder andere denken aan de taken van de leidinggevende, leiderschapsstijlen, communiceren, begeleiden en motiveren.