Loading...

Handboek online marketing, editie 5

Patrick Petersen

  • Bindwijze: Hardcover
  • Taal: nl
  • ISBN: 9789492196187
Praktische lessen om een expert te worden
Inhoud
Taal:nl
Bindwijze:Hardcover
Oorspronkelijke releasedatum:20 mei 2016
Aantal pagina's:604
Kaarten inbegrepen:Nee
Illustraties:Met illustraties
Betrokkenen
Hoofdauteur:Patrick Petersen
Hoofdauteur:Patrick Petersen
Overige kenmerken
Editie:5
Extra groot lettertype:Nee
Product breedte:164 mm
Product hoogte:32 mm
Product lengte:224 mm
Studieboek:Ja
Verpakking breedte:164 mm
Verpakking hoogte:32 mm
Verpakking lengte:224 mm
Verpakkingsgewicht:1087 g
Overige kenmerken
Editie:5
Extra groot lettertype:Nee
Product breedte:164 mm
Product hoogte:32 mm
Product lengte:224 mm
Studieboek:Ja
Verpakking breedte:164 mm
Verpakking hoogte:32 mm
Verpakking lengte:224 mm
Verpakkingsgewicht:1087 g

Samenvatting

Januari 2018: de 2e geactualiseerde oplage is beschikbaar!

De HOM5 2018 editie is vernieuwd:
* Inclusief cijferupdates en redactie.
* 600+ pagina's en 70+ cases.
* Meer e-business, customer journey, conversie, mobile, contentstrategie en 2200+ gratis digitale bijlagen!

Het Handboek Online Marketing is compleet vernieuwd. In deze 5e editie: 50 nieuwe (Nederlandse) cases, meer en nieuwe opdrachten per hoofdstuk en een verbeterde opmaak en leesbaarheid. En voor het eerst met een hardcover, zodat het boek gemakkelijk open blijft liggen. In deze editie wordt ook meer aandacht besteedt aan de digitale transitie, IoT, ecommerce, mobile commerce, social selling, inbound marketing, customer journey, contentmarketing en engagement marketing.

Handboek Online Marketing is het meest gebruikte boek over online marketing in het onderwijs en door professionals. Geschikt voor opleidingen in marketing, media, communicatie en (commerciƫle) economie.