Loading...

Scoren.info - Marketing en marktonderzoek basisdeel

R. van Midde

  • Bindwijze: Paperback
  • Taal: Nederlands
  • Categorie: Onderwijs & Didactiek
  • Uitgever: Edu'Actief
  • ISBN: 9789037234930
  • Review:
CM-VMGH-AMIH-JAM-INT
Inhoud
Taal:Nederlands
Bindwijze:Paperback
Druk:1
Verschijningsdatum:april 2016
Afmetingen:29,7 x 21 x 1 cm
Illustraties:Met illustraties
Betrokkenen
Auteur:R. van Midde | L. Kroes
Co-auteur:L. Kroes
Co-auteur:L. Kroes

Samenvatting

Met de methode Scoren.info wordt u opgeleid voor een breed en boeiend vakgebied. Van Commercieel medewerker tot Junior accountmanager, Vestigingsmanager groothandel, Assistent-manager internationale handel, Intercedent en Contactcenter medewerker. Allemaal functies die vallen onder commerciële werkzaamheden, maar hun eigen specialisatie kennen.
Iedere medewerker in de commerciële sector heeft de taak de markt te onderzoeken en voorstellen te doen voor commercieel beleid. Om dat te kunnen moet je de basisprincipes van marketing en marktonderzoek kennen. Dit boek bevat die principes. Je komt te weten wat het marketingconcept is en wat dat van je vraagt. Dit werk draait tenslotte om het inspelen op de wensen en behoeften van (potentiële) klanten.