Loading...

Scoren.info - Marketing en marktonderzoek basisdeel

R. van Midde

  • Bindwijze: Paperback
  • Taal: nl
  • ISBN: 9789037234930
CM-VMGH-AMIH-JAM-INT
Inhoud
Taal:nl
Bindwijze:Paperback
Oorspronkelijke releasedatum:01 april 2016
Illustraties:Met illustraties
Betrokkenen
Hoofdauteur:R. van Midde
Tweede Auteur:L. Kroes
Tweede Auteur:L. Kroes
Overige kenmerken
Editie:1
Product breedte:210 mm
Product hoogte:10 mm
Product lengte:297 mm
Studieboek:Ja
Verpakking breedte:210 mm
Verpakking hoogte:10 mm
Verpakking lengte:297 mm
Verpakkingsgewicht:384 g
Overige kenmerken
Editie:1
Product breedte:210 mm
Product hoogte:10 mm
Product lengte:297 mm
Studieboek:Ja
Verpakking breedte:210 mm
Verpakking hoogte:10 mm
Verpakking lengte:297 mm
Verpakkingsgewicht:384 g

Samenvatting

Met de methode Scoren.info wordt u opgeleid voor een breed en boeiend vakgebied. Van Commercieel medewerker tot Junior accountmanager, Vestigingsmanager groothandel, Assistent-manager internationale handel, Intercedent en Contactcenter medewerker. Allemaal functies die vallen onder commerciële werkzaamheden, maar hun eigen specialisatie kennen.
Iedere medewerker in de commerciële sector heeft de taak de markt te onderzoeken en voorstellen te doen voor commercieel beleid. Om dat te kunnen moet je de basisprincipes van marketing en marktonderzoek kennen. Dit boek bevat die principes. Je komt te weten wat het marketingconcept is en wat dat van je vraagt. Dit werk draait tenslotte om het inspelen op de wensen en behoeften van (potentiële) klanten.