Loading...

Arbeidsmarktcommunicatie van A/Z

Marcel van der Haas

  • Bindwijze: Paperback
  • Taal: nl
  • ISBN: 9789491560736
Het complete vakboek over arbeidscommunicatie en employer-branding
Inhoud
Taal:nl
Bindwijze:Paperback
Oorspronkelijke releasedatum:13 november 2014
Aantal pagina's:250
Illustraties:Met illustraties
Betrokkenen
Hoofdauteur:Marcel van der Haas
Tweede Auteur:Jenny Hudepohl
Tweede Auteur:Jenny Hudepohl
Overige kenmerken
Editie:1
Product breedte:158 mm
Product hoogte:18 mm
Product lengte:242 mm
Studieboek:Ja
Verpakking breedte:158 mm
Verpakking hoogte:18 mm
Verpakking lengte:242 mm
Verpakkingsgewicht:496 g
Overige kenmerken
Editie:1
Product breedte:158 mm
Product hoogte:18 mm
Product lengte:242 mm
Studieboek:Ja
Verpakking breedte:158 mm
Verpakking hoogte:18 mm
Verpakking lengte:242 mm
Verpakkingsgewicht:496 g

Samenvatting

Arbeidsmarktcommunicatie van A/Z Medewerkers bepalen het succes van een organisatie! Een organisatie die het personeel werft en bindt, dat echt past bij haar missie, visie en cultuur, presteert aantoonbaar beter. Maar hoe doe je dat? Door te investeren in een sterk werkgeversmerk. En door te communiceren op een manier die het employer brand in al zijn facetten tot leven laat komen. Toch is er nog (te) weinig aandacht voor dit onderwerp. In dit vakboek vind je daarom alle informatie over employer branding en arbeidsmarktcommunicatie gebundeld. Je leert wat de rol is van het werkgeversmerk, hoe je het DNA van een merk ontdekt en hoe je met communicatie een plek verovert voor het employer brand in het brein van passende (potentiƫle) medewerkers. Het boek is bedoeld voor zowel HR- als communicatieprofessionals en dient als aanvulling op de vakliteratuur van relevante opleidingen.