Loading...

Reclame jargon

Hans van Dijk

  • Bindwijze: Paperback
  • Taal: nl
  • ISBN: 9789491560552
Inhoud
Taal:nl
Bindwijze:Paperback
Oorspronkelijke releasedatum:11 december 2013
Aantal pagina's:128
Illustraties:Nee
Betrokkenen
Hoofdauteur:Hans van Dijk
Hoofdauteur:Hans van Dijk
Overige kenmerken
Editie:1
Product breedte:106 mm
Product hoogte:6 mm
Product lengte:146 mm
Studieboek:Ja
Verpakking breedte:106 mm
Verpakking hoogte:6 mm
Verpakking lengte:146 mm
Verpakkingsgewicht:57 g
Overige kenmerken
Editie:1
Product breedte:106 mm
Product hoogte:6 mm
Product lengte:146 mm
Studieboek:Ja
Verpakking breedte:106 mm
Verpakking hoogte:6 mm
Verpakking lengte:146 mm
Verpakkingsgewicht:57 g

Samenvatting

In de reclame zijn we nogal goed met taal, ook met de taal van ons
eigen vak. Als een woord maar een beetje ouderwets aandoet - en
daar hebben we een neus voor - verzinnen we snel een beter woord.
Liefst iets dat half of helemaal Engels is. Dus nu eerst een 'Call-to-
Action' (koop dit boekje!), waarna u meteen begint aan de 'Buzz' dat
dit een mooi stukje 'Content Marketing' is.
Reclamejargon is geschreven door Hans van Dijk, één van de meest
bekroonde 'Copywriters' in Nederland én schrijver van het overdreven
populaire boek 'Zapklare Brokken, alles wat je moet weten over
reclame'. (Nee, dat is helaas niet meer te koop, er wordt hard gewerkt
aan een nieuwe editie.)
LOVENDE WOORDEN OVER 'ZAPKLARE BROKKEN'
'Briljant boek. (Ben beetje jaloers...)' Hans van Walbeek, reclamelegende.
'Leerzaam voor de jongelui en zelfs voor de gevorderde Diehards heerlijk
om te lezen.' Eugène Roorda, bureaudirecteur, boekenschrijver en
columnist.
'Zapklare Brokken is om het even flaptekst-reclamisch te zeggen een
Must Have Page-Turner.' Marcel Kalmeijer, Senior Manager Marketing-
Communicatie Tempo Team.