Loading...

Marketing

Philip Kotler

  • Bindwijze: Paperback
  • Taal: nl
  • ISBN: 9789043027267
de essentie
Inhoud
Taal:nl
Bindwijze:Paperback
Oorspronkelijke releasedatum:15 mei 2013
Aantal pagina's:328
Kaarten inbegrepen:Nee
Illustraties:Met illustraties
Betrokkenen
Hoofdauteur:Philip Kotler
Tweede Auteur:Gary Armstrong
Co Auteur:Ton Borchert
Co Auteur:Ton Borchert
Vertaling
Eerste Vertaler:Ton Borchert
Tweede Vertaler:G. Bentvelsen
Co Vertaler(s):Paul van der Hoek
Overige kenmerken
Editie:2
Extra groot lettertype:Nee
Product breedte:169 mm
Product hoogte:18 mm
Product lengte:241 mm
Studieboek:Ja
Verpakking breedte:169 mm
Verpakking hoogte:18 mm
Verpakking lengte:241 mm
Verpakkingsgewicht:695 g
eWaste:Nee
Overige kenmerken
Editie:2
Extra groot lettertype:Nee
Product breedte:169 mm
Product hoogte:18 mm
Product lengte:241 mm
Studieboek:Ja
Verpakking breedte:169 mm
Verpakking hoogte:18 mm
Verpakking lengte:241 mm
Verpakkingsgewicht:695 g
eWaste:Nee

Samenvatting

Topmarketeers hebben allemaal dezelfde missie: de klant centraal stellen in de marketing. Hedendaagse marketing draait volledig om het creëen van klantwaarde en het opbouwen van winstgevende klantrelaties. Meer dan andere marketingboeken biedt Marketing, de essentie dit geïntegreerde kader van klantwaarde en klantrelaties op een heldere en bondige manier.

In deze herziene en geactualiseerde editie van Marketing, de essentie wordt nog meer aandacht besteed aan de marketing van diensten en aan nieuwe marketinginstrumenten zoals social media. Actuele en aansprekende praktijkvoorbeelden uit Nederland en Vlaanderen verduidelijken de theorie.

Doelgroep
Marketing, de essentie is geschikt als inleiding tot de marketing voor studenten in het hoger commercieel onderwijs. Het is daarnaast ook bedoeld voor opleidingen waarin commercie geen hoofdrol speelt, maar waar de student wel wordt geacht inzicht te hebben in dit onderwerp.