Aantal pagina's:312 pagina's
Kaarten inbegrepen:Nee
Illustraties:Met illustraties
Auteur(s):Mido | Jean-Philippe | Hando Youssouf
Redacteur:Lucie-Smith
Redacteur:Lucie-Smith

Dit boek is een culinaire familiegeschiedenis, opgeschreven door drie broers uit Vietnam die in Parijs een authentiek Vietnamees restaurant runnen: Paris * Hanoï. Een gedeelde passie voor de vaderlandse keuken bracht hen bij elkaar in Parijs, waar hun kookstijl op beide culturen is geïnspireerd: gerechten 'net als thuis' in Vietnam, kleurrijk en vooral overvloedig, maar met een Frans gevoel voor finesse. Je vindt goede uitleg over basisingrediënten en benodigdheden om aan de hand van de recepten op een simpele manier 120 heerlijke Vietnamese gerechten te maken. De hoofdstukken zijn ingedeeld per gang en de recepten zijn aangevuld met inspirerende lifestylefoto's om helemaal in de Vietnamese sfeer te raken.Dit boek is een culinaire familiegeschiedenis, opgeschreven door drie broers uit Vietnam die in Parijs een authentiek Vietnamees restaurant runnen: Paris * Hanoï. Een gedeelde passie voor de vaderlandse keuken bracht hen bij elkaar in Parijs, waar hun kookstijl op beide culturen is geïnspireerd: gerechten 'net als thuis' in Vietnam, kleurrijk en vooral overvloedig, maar met een Frans gevoel voor finesse. Je vindt goede uitleg over basisingrediënten en benodigdheden om aan de hand van de recepten op een simpele manier 120 heerlijke Vietnamese gerechten te maken. De hoofdstukken zijn ingedeeld per gang en de recepten zijn aangevuld met inspirerende lifestylefoto's om helemaal in de Vietnamese sfeer te raken.Dit boek is een culinaire familiegeschiedenis, opgeschreven door drie broers uit Vietnam die in Parijs een authentiek Vietnamees restaurant runnen: Paris * Hanoï. Een gedeelde passie voor de vaderlandse keuken bracht hen bij elkaar in Parijs, waar hun kookstijl op beide culturen is geïnspireerd: gerechten 'net als thuis' in Vietnam, kleurrijk en vooral overvloedig, maar met een Frans gevoel voor finesse. Je vindt goede uitleg over basisingrediënten en benodigdheden om aan de hand van de recepten op een simpele manier 120 heerlijke Vietnamese gerechten te maken. De hoofdstukken zijn ingedeeld per gang en de recepten zijn aangevuld met inspirerende lifestylefoto's om helemaal in de Vietnamese sfeer te raken.Dit boek is een culinaire familiegeschiedenis, opgeschreven door drie broers uit Vietnam die in Parijs een authentiek Vietnamees restaurant runnen: Paris * Hanoï. Een gedeelde passie voor de vaderlandse keuken bracht hen bij elkaar in Parijs, waar hun kookstijl op beide culturen is geïnspireerd: gerechten 'net als thuis' in Vietnam, kleurrijk en vooral overvloedig, maar met een Frans gevoel voor finesse. Je vindt goede uitleg over basisingrediënten en benodigdheden om aan de hand van de recepten op een simpele manier 120 heerlijke Vietnamese gerechten te maken. De hoofdstukken zijn ingedeeld per gang en de recepten zijn aangevuld met inspirerende lifestylefoto's om helemaal in de Vietnamese sfeer te raken.Dit boek is een culinaire familiegeschiedenis, opgeschreven door drie broers uit Vietnam die in Parijs een authentiek Vietnamees restaurant runnen: Paris * Hanoï. Een gedeelde passie voor de vaderlandse keuken bracht hen bij elkaar in Parijs, waar hun kookstijl op beide culturen is geïnspireerd: gerechten 'net als thuis' in Vietnam, kleurrijk en vooral overvloedig, maar met een Frans gevoel voor finesse. Je vindt goede uitleg over basisingrediënten en benodigdheden om aan de hand van de recepten op een simpele manier 120 heerlijke Vietnamese gerechten te maken. De hoofdstukken zijn ingedeeld per gang en de recepten zijn aangevuld met inspirerende lifestylefoto's om helemaal in de Vietnamese sfeer te raken.Dit boek is een culinaire familiegeschiedenis, opgeschreven door drie broers uit Vietnam die in Parijs een authentiek Vietnamees restaurant runnen: Paris * Hanoï. Een gedeelde passie voor de vaderlandse keuken bracht hen bij elkaar in Parijs, waar hun kookstijl op beide culturen is geïnspireerd: gerechten 'net als thuis' in Vietnam, kleurrijk en vooral overvloedig, maar met een Frans gevoel voor finesse. Je vindt goede uitleg over basisingrediënten en benodigdheden om aan de hand van de recepten op een simpele manier 120 heerlijke Vietnamese gerechten te maken. De hoofdstukken zijn ingedeeld per gang en de recepten zijn aangevuld met inspirerende lifestylefoto's om helemaal in de Vietnamese sfeer te raken.