Loading...

Grondslagen van de marketing werkboek

Onbekend

  • Bindwijze: Onbekende bindwijze
  • Taal: nl
  • ISBN: 9789001765439
Inhoud
Taal:nl
Bindwijze:Onbekende bindwijze
Aantal pagina's:196
Illustraties:Nee
Betrokkenen
Hoofdauteur:Onbekend
Tweede Auteur:Eric Boot
Co Auteur:Paul Riegen
Co Auteur:Paul Riegen
Overige kenmerken
Editie:1
Studieboek:Ja
Verpakking breedte:189 mm
Verpakking hoogte:13 mm
Verpakking lengte:269 mm
Verpakkingsgewicht:495 g
Overige kenmerken
Editie:1
Studieboek:Ja
Verpakking breedte:189 mm
Verpakking hoogte:13 mm
Verpakking lengte:269 mm
Verpakkingsgewicht:495 g

Samenvatting

"Grondslagen van de marketing / Werkboek 7e druk is een boek uitgegeven bij Noordhoff Uitgevers B.V.. ISBN 9789001765439

Grondslagen van de marketing is in het hoger onderwijs sinds jaar en dag de meest gebruikte inleiding in het vakgebied Marketing. De titel is uitgegroeid tot een merknaam op zich. Als geen ander slaagt de auteur erin de student compassie voor het vak bij te brengen. De student leert hoe hij met creatieve idee n en de juiste klantgerichte houding een uitdagend commercieel werkterrein instapt. Daarbij is de methode optimaal afgestemd op de zelfstandig lerende student, de eisen van het beroepsveld en de Nederlandse situatie.

In de 7e editie is op veler verzoek de omvang teruggebracht. Diverse onderdelen zijn nu op de website geplaatst, en ook het concept van het werkboek is strakker uitgevoerd. Daarbij is waar mogelijk de kwaliteit van de inhoud nog meer verbeterd: meer aandacht voor onder meer internet, marketing van diensten, B2B-marketing, ""green"" marketing en bij de cases en voorbeelden is rekening gehouden met de verschillende branches."