Loading...

Brand Design

Ruud Boer

  • Bindwijze: Hardcover
  • Taal: nl
  • Categorie: Onderwijs & Didactiek
  • ISBN: 9789043039598
Het standaardwerk voor het bouwen van merken
Inhoud
Taal:nl
Bindwijze:Hardcover
Oorspronkelijke releasedatum:07 maart 2022
Illustraties:Met illustraties
Betrokkenen
Hoofdauteur:Ruud Boer
Hoofdauteur:Ruud Boer
Vertaling
Eerste Vertaler:nvt
Originele titel:nvt
Overige kenmerken
Editie:7
Product breedte:172 mm
Product hoogte:27 mm
Product lengte:247 mm
Studieboek:Ja
Verpakking breedte:172 mm
Verpakking hoogte:27 mm
Verpakking lengte:247 mm
Verpakkingsgewicht:1195 g
eWaste:Nee
Overige kenmerken
Editie:7
Product breedte:172 mm
Product hoogte:27 mm
Product lengte:247 mm
Studieboek:Ja
Verpakking breedte:172 mm
Verpakking hoogte:27 mm
Verpakking lengte:247 mm
Verpakkingsgewicht:1195 g
eWaste:Nee

Samenvatting

Met de introductie van dit boek in 2002 heeft Ruud Boer het begrip Brand Design in Nederland op de kaart gezet bij marketingopleidingen en -professionals. Zijn Brand Design-model heeft inmiddels ruim 30.000 marketeers geholpen bij het vormen en vormgeven van merken. Deze zevende editie is weer helemaal actueel met bondige theorie, veel praktijkvoorbeelden van fysieke en digitale merkuitingen, overzichtelijke modellen en makkelijk leesbare tekst. Nieuw zijn de twintig Mini-Cases waarin Register Marketeers je een kijkje achter de schermen geven. Het boek wordt geleverd met een toegangscode voor MyLab: een online leeromgeving met ondersteunend studie- en lesmateriaal voor zowel studenten als docenten. Je vindt hier onder andere het volledige boek in digitale vorm (eText), een begrippentrainer, oefeningen, modellen, cases en handige checklists. ‘Het standaardwerk voor het bouwen van merken.’ Harry van Delft – Associate Professor Agrifood Marketing at HAS University ‘Fantastisch dat we een autoriteit hebben die ons zo treffend en praktisch toelicht hoe strategische marketingprincipes kunnen worden verbeeld.’ Luuk Ros – Hoofdredacteur Marketingfacts ‘Interessant voor iedere marketeer.’ MarketingTribune Ruud Boer RM Ruud Boer is Register Marketeer (RM) en was als marketeer verantwoordelijk voor de mooie merken Bols, Red Band, Venco, Reebok, LU en Liga. Sinds 1998 is hij directeur en partner van de Bataafsche Teeken Maatschappij. Met dit Rotterdamse Brand Design-bureau helpt hij b2b- en b2c-merken om te groeien vanuit merkstrategie en vormgeving. Hij is bestuurslid van de NIMA Brand Design Community, geeft les bij de Beeckestijn Business School, verzorgt workshops en geeft lezingen in binnen- en buitenland.