Loading...

Marketingfacts - Marketingfacts Jaarboek 2021-2022

Redactie Marketingfacts.nl

  • Bindwijze: Paperback
  • Taal: nl
  • Categorie: Managementboeken
  • ISBN: 9789078972105
Food for thought voor marketeers
Inhoud
Taal:nl
Bindwijze:Paperback
Oorspronkelijke releasedatum:05 juli 2021
Aantal pagina's:394
Illustraties:Nee
Betrokkenen
Hoofdauteur:Redactie Marketingfacts.nl
Hoofdauteur:Redactie Marketingfacts.nl
Overige kenmerken
Editie:1
Product breedte:147 mm
Product hoogte:25 mm
Product lengte:210 mm
Studieboek:Nee
Verpakking breedte:147 mm
Verpakking hoogte:25 mm
Verpakking lengte:210 mm
Verpakkingsgewicht:562 g
Overige kenmerken
Editie:1
Product breedte:147 mm
Product hoogte:25 mm
Product lengte:210 mm
Studieboek:Nee
Verpakking breedte:147 mm
Verpakking hoogte:25 mm
Verpakking lengte:210 mm
Verpakkingsgewicht:562 g

Samenvatting

Het NIMA Marketingfacts Jaarboek biedt lezers een unieke samenstelling van hoofdstukken en hot topics over precies die onderwerpen en deelgebieden van marketing waar de veranderingen het snelst gaan.

Zoals ieder vakgebied verandert en vernieuwt marketing zich soms sneller dan vakliteratuur en studieboeken kunnen bijhouden. Om die reden is marketing-vakblog Marketingfacts.nl aan het begin van vorig decennium ontstaan en om die reden schrijven honderden vakgenoten en specialisten dagelijks mee aan het up-to-date houden van kennis over marketing. Met insights, onderzoek, nieuwe ervaring en opinie over het vak houden professionals in marketing, communicatie en sales elkaar scherp en op de hoogte. Het NIMA Marketingfacts Jaarboek biedt lezers een unieke samenstelling van hoofdstukken en hot topics over precies die onderwerpen en deelgebieden van marketing waar de veranderingen het snelst gaan, met de meest recente trends, cijfers en best practices. Enerzijds is het een handboek over de basics van het vak: van marketingstrategie tot customer experience en álle stappen die daartussen liggen. Het is ook een jaarlijkse update van veranderingen en ontwikkelingen om in de gaten te houden, geschreven door de grootste specialisten die we bereid hebben gevonden een hoofdstuk of hot topic uit te werken. Het jaarboek is daarmee een lesboek en naslagwerk ineen, waarbij ieder onderwerp van kop tot staart wordt uitgelegd en toegelicht. Daarnáást besteden we dit jaar speciale aandacht aan Moreel Marketing Leider(schap), Young Professionals in Marketing, Duurzaam Transformeren en de bouw van een Schaalbaar Marketingteam.