Taal: | nl |
Bindwijze: | Paperback |
Oorspronkelijke releasedatum: | 28 maart 2022 |
Aantal pagina's: | 332 |
Illustraties: | Met illustraties |
Hoofdauteur: | Tatjana Raman |
Tweede Auteur: | Katrien Merckx |
Tweede Auteur: | Katrien Merckx |
Editie: | 1 |
Product breedte: | 17.20 cm |
Product hoogte: | 2.20 cm |
Product lengte: | 24.20 cm |
Studieboek: | Ja |
Verpakking breedte: | 172 mm |
Verpakking hoogte: | 22 mm |
Verpakking lengte: | 242 mm |
Verpakkingsgewicht: | 0.70 kg |
Editie: | 1 |
Product breedte: | 17.20 cm |
Product hoogte: | 2.20 cm |
Product lengte: | 24.20 cm |
Studieboek: | Ja |
Verpakking breedte: | 172 mm |
Verpakking hoogte: | 22 mm |
Verpakking lengte: | 242 mm |
Verpakkingsgewicht: | 0.70 kg |
Hoe neem je printmail op in je mediacampagne?
Waarom is digitaal niet altijd beter?
Hoe creëer je de perfecte printmail in zes stappen?
In tijden van digitalisering lijkt de ouderwetse brievenpost stilaan een anachronisme. Nochtans willen veel merken niets liever dan letterlijk bij mensen binnenkomen. Klassieke printmail doet precies dat.
De power van post legt uit hoe je printmail inzet voor maximale impact. Dit inspirerende verhaal toont dat printmail een volwaardige plaats verdient in je strategie, ook in communicatie gericht op millennials en generatie Z.
Acht experten delen hun visie over het belang van klassieke reclame in moderne tijden. Aan de hand van de vele voorbeelden uit verschillende sectoren, zowel b2b als b2c, leer je waaruit een waardevolle reclamecampagne bestaat. Werk je in marketing, communicatie, media, de creatieve industrie of bouw je met passie aan je eigen merk? Ontdek dan hoe je met de kracht van papier je consument succesvol overtuigt.