Taal: | nl |
Bindwijze: | Hardcover |
Oorspronkelijke releasedatum: | 22 oktober 2020 |
Aantal pagina's: | 278 |
Illustraties: | Met illustraties |
Hoofdauteur: | Bart Lombaerts |
Tweede Auteur: | Wouter Temmerman |
Co Auteur: | Koen Denolf |
Co Auteur: | Koen Denolf |
Editie: | 1 |
Product breedte: | 180 mm |
Product hoogte: | 26 mm |
Product lengte: | 247 mm |
Studieboek: | Ja |
Verpakking breedte: | 180 mm |
Verpakking hoogte: | 26 mm |
Verpakking lengte: | 247 mm |
Verpakkingsgewicht: | 857 g |
Editie: | 1 |
Product breedte: | 180 mm |
Product hoogte: | 26 mm |
Product lengte: | 247 mm |
Studieboek: | Ja |
Verpakking breedte: | 180 mm |
Verpakking hoogte: | 26 mm |
Verpakking lengte: | 247 mm |
Verpakkingsgewicht: | 857 g |
Met interviews van internationale experts als Ann Handley, Robert Rose, Andrew Davis en Jesper Laursen.
Met meer dan 200 cases en voorbeelden.
Met concrete tips voor startende én ervaren content marketeers.
In enkele jaren tijd heeft content marketing zijn imago van shiny new thing afgeworpen en is het one of the gang geworden. Het zijn uitzonderingen die deze techniek niet inzetten.
Stilaan groeit het besef dat content marketing meer is. Het groeit uit tot een mindset, die niet enkel past op je blog of in je nieuwsbrief, maar die je kunt doortrekken in je volledige marketing- en communicatieaanpak.
Vier jaar na hun eerste boek over content marketing - waarvan meer dan 2000 exemplaren verkocht werden - brengen vier Belgische experts hun inzichten, methodes en bedrijfsgeheimen samen voor een nieuw basiswerk over dit onderwerp, geschreven vanuit hun eigen ervaring.