Taal: | nl |
Bindwijze: | Paperback |
Oorspronkelijke releasedatum: | 11 januari 2021 |
Aantal pagina's: | 200 |
Illustraties: | Nee |
Hoofdauteur: | Stijn Vanhoof |
Tweede Auteur: | Geert Speltincx |
Tweede Auteur: | Geert Speltincx |
Editie: | 1 |
Product breedte: | 171 mm |
Product hoogte: | 13 mm |
Product lengte: | 240 mm |
Studieboek: | Ja |
Verpakking breedte: | 171 mm |
Verpakking hoogte: | 13 mm |
Verpakking lengte: | 240 mm |
Verpakkingsgewicht: | 388 g |
Editie: | 1 |
Product breedte: | 171 mm |
Product hoogte: | 13 mm |
Product lengte: | 240 mm |
Studieboek: | Ja |
Verpakking breedte: | 171 mm |
Verpakking hoogte: | 13 mm |
Verpakking lengte: | 240 mm |
Verpakkingsgewicht: | 388 g |
Hoe zorg je dat de leerling meer leert en jij minder verbetert?
Waarom is werken met voorbeelden zo belangrijk bij feedback?
In welke werkvormen schuilen verborgen leerkansen?
Veel leraren zullen het herkennen: je spendeert dagen en avonden aan verbeterwerk en het geven van feedback. Toch merk je bij een nieuwe opdracht dat de feedback weinig of geen effect had op je leerlingen. Waar loopt het verkeerd?
Feedback in de klas brengt je naar de essentie en maakt van feedback een wezenlijk onderdeel van je lesaanpak. Vertrekkend vanuit een helder kader en aan de hand van een eenvoudig vijfstappenplan, schenkt het boek je tal van mogelijkheden om het leren van je leerlingen te activeren. De vele praktijkvoorbeelden stellen je in staat om meteen in je klas aan de slag te gaan.
Dit boek heeft een duidelijke didactische en praktische insteek, en is toepasbaar op verschillende onderwijsniveaus. Wetenschappelijke ideeΓ«n worden concreet, doorleefd en tastbaar. Maak snel kennis met nieuwe werkvormen over feedback en ontdek zo extra leerkansen en mogelijkheden voor je leerlingen en jezelf.