Taal: | nl |
Bindwijze: | Paperback |
Oorspronkelijke releasedatum: | 09 november 2020 |
Aantal pagina's: | 240 |
Illustraties: | Nee |
Hoofdauteur: | Russell Jones |
Hoofdauteur: | Russell Jones |
Eerste Vertaler: | Catalien van Paassen-Neelissen |
Tweede Vertaler: | Catalien van Paassen-Neelissen |
Co Vertaler(s): | Willem van Paassen |
Editie: | 1 |
Product breedte: | 136 mm |
Product hoogte: | 21 mm |
Product lengte: | 212 mm |
Studieboek: | Nee |
Verpakking breedte: | 135 mm |
Verpakking hoogte: | 19 mm |
Verpakking lengte: | 211 mm |
Verpakkingsgewicht: | 450 g |
Editie: | 1 |
Product breedte: | 136 mm |
Product hoogte: | 21 mm |
Product lengte: | 212 mm |
Studieboek: | Nee |
Verpakking breedte: | 135 mm |
Verpakking hoogte: | 19 mm |
Verpakking lengte: | 211 mm |
Verpakkingsgewicht: | 450 g |
Waarom witte wijn beter smaakt wanneer je naar Blondie luistert onderzoekt de wisselwerking tussen menselijke zintuigen en hoe zij tezamen je perceptie van de realiteit kunnen vervormen. Hoe een rode mok je drankje zoeter kan maken, hoe je door een kop koffie je iemand automatisch leuker vindt en hoe Blondie de smaak van je chardonnay
drastisch kan verbeteren.
Dit boek is gebaseerd op een waanzinnige hoeveelheid wetenschappelijk onderzoek en is geschreven in samenwerking met hoogleraar Charles Spence van Oxford University. Russell Jones combineert deze wetenschappelijke informatie met voorbeelden die je in de praktijk kunt toepassen om je ervaringen te verbeteren. Tijdens het sporten, op weg naar je werk en in de slaapkamer. Waarom witte wijn beter smaakt wanneer je naar Blondie luistert zal je in gelijke mate verbazen en vermaken.