Loading...

Brand management in 4 stappen

Stefano Calicchio

  • Bindwijze: E-book
  • Taal: nl
  • Categorie: Computers & Informatica
  • ISBN: 9788835824602
Strategieën voor het beheer van de marketing van uw merk om het potentieel en de doeltreffendheid ervan te verhogen
Inhoud
Taal:nl
Bindwijze:E-book
Oorspronkelijke releasedatum:10 mei 2020
Ebook Formaat:Adobe ePub
Betrokkenen
Hoofdauteur:Stefano Calicchio
Hoofdauteur:Stefano Calicchio
Lees mogelijkheden
Lees dit ebook op:Android (smartphone en tablet) , Kobo e-reader , Desktop (Mac en Windows) , iOS (smartphone en tablet) , Windows (smartphone en tablet)
Overige kenmerken
Studieboek:Ja
Overige kenmerken
Studieboek:Ja

Samenvatting

Wat is merkmanagement en hoe werkt het? Hoe ontwikkel je vaardigheden op dit gebied? Welke strategieën kunnen worden gevolgd om een persoonlijk of bedrijfsmerk te creëren, te beheren en er een winnaar van te maken?

In deze gids wordt op een eenvoudige, duidelijke en uitgebreide manier uitgelegd hoe een merk te bouwen en te beheren en wat de essentiële strategieën zijn om te weten op de rigaurdo. Het boek neemt de lezer bij de hand en begeleidt hem door vier stapsgewijze stappen, die de kernpunten van het onderwerp belichten:

- wat een merk is en hoe het werkt;
- hoe het merk kan bijdragen aan de waardegroei van het aangeboden product of de aangeboden dienst;
- wat zijn de operationele strategieën om uw merk op te bouwen en te ontwikkelen;
- ten slotte, hoe het merk te gebruiken om de relatie met zijn klanten te verbeteren en te laten groeien.

De vier bovenstaande stappen zijn de exacte ontwikkeling van de onderwerpen in de gids. Leren merkenbeheer kan voor iedereen een toegankelijke activiteit worden, maar alleen als je weet hoe je het moet doen. Stop met het verspillen van tijd achter duizenden pagina's theoretische handleidingen en ontdek wat echt belangrijk is dankzij een eenvoudige, stimulerende en directe lectuur