Loading...

Best practice - ITIL® 4 – Pocketguide

Jan van Bon

  • Bindwijze: Paperback
  • Taal: nl
  • Categorie: Computers & Informatica
  • ISBN: 9789401806282
pocketguide
Inhoud
Taal:nl
Bindwijze:Paperback
Oorspronkelijke releasedatum:29 februari 2020
Aantal pagina's:152
Illustraties:Met illustraties
Betrokkenen
Hoofdauteur:Jan van Bon
Hoofdredacteur:Van Haren Publishing
Hoofdredacteur:Van Haren Publishing
Overige kenmerken
Editie:2
Extra groot lettertype:Nee
Product breedte:121 mm
Product hoogte:12 mm
Product lengte:167 mm
Studieboek:Ja
Verpakking breedte:121 mm
Verpakking hoogte:12 mm
Verpakking lengte:167 mm
Verpakkingsgewicht:189 g
Overige kenmerken
Editie:2
Extra groot lettertype:Nee
Product breedte:121 mm
Product hoogte:12 mm
Product lengte:167 mm
Studieboek:Ja
Verpakking breedte:121 mm
Verpakking hoogte:12 mm
Verpakking lengte:167 mm
Verpakkingsgewicht:189 g

Samenvatting

De ITIL pocketguides van Van Haren Publishing worden al lange tijd beschouwd als een betrouwbare gids op het gebied van ITIL, in vele taalversies. Deze publicaties hebben een vaste plaats verworven als naslagwerk voor professionals en als hulpmiddel bij het toepassen van best practices in een organisatie.Deze pocketguide maakt lezers bekend met het ITIL 4 framework door: inzicht te verkrijgen in de belangrijkste concepten van servicemanagement te begrijpen hoe de zeven ITIL-basisprincipes een organisatie kunnen helpen bij het adopteren en toepassen van servicemanagement inzicht te verkrijgen in de vier dimensies van servicemanagement inzicht te verkrijgen in het doel en de componenten van het ITIL-servicewaardesysteem inzicht te verkrijgen in de zes activiteiten van de servicewaardeketen en hoe deze onderling verbonden zijn het doel en de belangrijkste begrippen van 15 van de 34 ITIL-practices te leren kennen zeven van die 15 ITIL-practices in detail te leren begrijpen Deze pocketguide geeft uitleg over alle exameneisen voor het ITIL 4 Foundation examen en biedt tevens ondersteuning voor iedereen die eerdere ITIL-edities kent en op zoek is naar een brug naar deze nieuwe editie. ITIL 4 heeft een grote sprong gemaakt in de moderne wereld van IT-servicemanagement, waarbij de nieuwste principes en practices worden behandeld op een klantgerichte en servicegerichte manier.