Taal: | en |
Bindwijze: | Paperback |
Oorspronkelijke releasedatum: | 17 december 2019 |
Aantal pagina's: | 120 |
Illustraties: | Nee |
Hoofdredacteur: | Sue Winton |
Tweede Redacteur: | Lauri Johnson |
Tweede Redacteur: | Lauri Johnson |
Extra groot lettertype: | Nee |
Product breedte: | 174 mm |
Product lengte: | 246 mm |
Studieboek: | Nee |
Verpakking breedte: | 174 mm |
Verpakking hoogte: | 246 mm |
Verpakking lengte: | 246 mm |
Verpakkingsgewicht: | 453 g |
Extra groot lettertype: | Nee |
Product breedte: | 174 mm |
Product lengte: | 246 mm |
Studieboek: | Nee |
Verpakking breedte: | 174 mm |
Verpakking hoogte: | 246 mm |
Verpakking lengte: | 246 mm |
Verpakkingsgewicht: | 453 g |
This collection expands understanding of family–school–community partnerships by focusing on how community groups, educators, and university professors engage with public education to achieve their own goals. It was published as a special issue of Leadership and Policy in Schools.