Loading...

Handboek social media marketing

Patrick Petersen

  • Bindwijze: Paperback
  • Taal: nl
  • Categorie: Managementboeken
  • ISBN: 9789463561631
Social media, social selling en social business
Inhoud
Taal:nl
Bindwijze:Paperback
Oorspronkelijke releasedatum:10 maart 2020
Aantal pagina's:400
Illustraties:Nee
Betrokkenen
Hoofdauteur:Patrick Petersen
Hoofdauteur:Patrick Petersen
Overige kenmerken
Editie:1
Product breedte:172 mm
Product hoogte:20 mm
Product lengte:242 mm
Studieboek:Ja
Verpakking breedte:172 mm
Verpakking hoogte:20 mm
Verpakking lengte:242 mm
Verpakkingsgewicht:876 g
Overige kenmerken
Editie:1
Product breedte:172 mm
Product hoogte:20 mm
Product lengte:242 mm
Studieboek:Ja
Verpakking breedte:172 mm
Verpakking hoogte:20 mm
Verpakking lengte:242 mm
Verpakkingsgewicht:876 g

Samenvatting

Social media hebben grote impact op de hedendaagse marketing en communicatie. Het Handboek Social Media Marketing helpt de lezer een strategie voor social media te ontwikkelen, inzicht te krijgen in de succesfactoren van social media marketing en geeft concreet richting aan een transitie naar een social business. Het boek kent een groot aanbod van cases, onderzoeken en inzichten van aansprekende experts en biedt een aanvullende website met cases en extra digitaal materiaal. Het handboek is een crossmediale beleving die de lezer inspireert en helpt met social selling, de transitie naar een social business en het opstellen van een social media plan.

Het leer- en managementboek is tot stand gekomen met medewerking van onder andere Steven van Belleghem, Hans Molenaar, Egbert Jan van Bel, Henkjan Smits, Brian Solis en vele anderen. Het bevat inspirerende cases van onder andere Rabobank Nederland, Nationale Nederlanden en vele anderen.

Auteur, 'social media addict', ondernemer, consultant, docent en spreker Patrick Petersen is een ervaren online strateeg. Petersen 'eet en drinkt' social media en is op Twitter beter bekend als @Onlinemarketeer. Zijn eerdere boeken, waaronder Handboek Online Marketing, Handboek Conversie & Customer Journey Mapping en Handboek ContentStrategie zijn stuk voor stuk succesvol geworden dankzij een sterke virale social media campagne. Met zijn bureaus AtMost.nl en AtMost.TV voorziet Petersen organisaties van een werkende online, content en social media strategie. De bevlogen marketeer is bovendien een fanatiek (video)blogger en columnist.

Trefwoorden: handleiding