Taal: | nl |
Bindwijze: | Hardcover |
Oorspronkelijke releasedatum: | 08 oktober 2020 |
Aantal pagina's: | 272 |
Illustraties: | Nee |
Hoofdauteur: | Roelof Bouwman |
Tweede Auteur: | Minke de Vogel |
Tweede Auteur: | Minke de Vogel |
Editie: | 1 |
Product breedte: | 178 mm |
Product hoogte: | 29 mm |
Product lengte: | 247 mm |
Studieboek: | Nee |
Verpakking breedte: | 178 mm |
Verpakking hoogte: | 29 mm |
Verpakking lengte: | 247 mm |
Verpakkingsgewicht: | 922 g |
Editie: | 1 |
Product breedte: | 178 mm |
Product hoogte: | 29 mm |
Product lengte: | 247 mm |
Studieboek: | Nee |
Verpakking breedte: | 178 mm |
Verpakking hoogte: | 29 mm |
Verpakking lengte: | 247 mm |
Verpakkingsgewicht: | 922 g |
De 70's zijn terug. Meer dan ooit fungeren ze als inspiratiebron voor iedereen die zich bezighoudt met kunst, design, mode, film en muziek. Ook veel advertentieslogans uit de jaren zeventig genieten een legendarische status.
Fa, de wilde frisheid van limoenen
Giroblauw past bij jou
Durex, the best there is
Schat, staat de Bokma koud?
Minstens zo imponerend zijn de advertenties vanwege hun visuele kwaliteiten:
We zien veel uitbundige kleuren - het spat vaak van de pagina's,
We zien veel verleidelijk bloot - daar werd door bijna niemand moeilijk over gedaan
We zien veel aanstekelijke levenslust - er wordt onbekommerd genoten van alcohol, tabak en de zomerzon.
Advertenties doen mÊÊr dan reclame maken - ze doen op een unieke manier verslag van ons leven. In 70's vertellen ze voor het eerst hun verhaal.