Loading...

Power Brands 2.0

Marc Oosterhout

  • Bindwijze: Paperback
  • Taal: nl
  • Categorie: Managementboeken
  • ISBN: 9789492196347
de 12 wetten van het nieuwe merkdenken
Inhoud
Taal:nl
Bindwijze:Paperback
Oorspronkelijke releasedatum:14 november 2019
Aantal pagina's:200
Illustraties:Met illustraties
Betrokkenen
Hoofdauteur:Marc Oosterhout
Hoofdauteur:Marc Oosterhout
Overige kenmerken
Editie:1
Product breedte:160 mm
Product hoogte:12 mm
Product lengte:221 mm
Studieboek:Nee
Verpakking breedte:160 mm
Verpakking hoogte:12 mm
Verpakking lengte:221 mm
Verpakkingsgewicht:342 g
Overige kenmerken
Editie:1
Product breedte:160 mm
Product hoogte:12 mm
Product lengte:221 mm
Studieboek:Nee
Verpakking breedte:160 mm
Verpakking hoogte:12 mm
Verpakking lengte:221 mm
Verpakkingsgewicht:342 g

Samenvatting

Apple, Airbnb, Nike, Google, Starbucks, Nespresso, Jamie Oliver, Obama, GroenLinks, Uber, IKEA of HEMA. De Power Brands van nu. Merken waar mensen liefde voor koesteren. Merken die kracht uitstralen in alles wat ze doen. Ze zijn toonaangevend in het nieuwe merkdenken. Maar waarom zijn ze zo succesvol? Wat is hun geheim? En wat kunnen we van ze leren om zelf een Power Brand te worden. Dit boek laat je kennis maken met de twaalf heldere wetten van het nieuwe merkdenken. Om zo stap voor stap een Power Brand te ontwikkelen. Nuttig en waardevol voor commerciële merken. Van start-up tot corporate. Maar zeker ook voor maatschappelijke merken, zoals politieke partijen, NGO’s of publieke organisaties, denk aan ziekenhuizen, universiteiten, ministeries of gemeenten. Een handzaam boek voor iedereen die gelooft dat een sterk merk je succes brengt. Marc Oosterhout is merkdeskundige en een van de oprichters van het grootste onafhankelijke reclamebureau van Nederland, N=5. Marc studeerde communicatiewetenschap en economie. Hij ontwikkelde zich de afgelopen 30 jaar tot een van de bekendste merkstrategen van Nederland. Eerder schreef Marc Power Brands (2013), over de zeven principes van het nieuwe merkdenken. En De Kunst van het Kiezen, een boek over politieke marketing (2017).