Loading...

Je doet het toch wel gratis?

Mascha Feoktistova

  • Bindwijze: Hardcover
  • Taal: nl
  • Categorie: Mens & Maatschappij
  • ISBN: 9789461562555
  • Adviesprijs: €24.95
Influencer Marketing voor professionals
Inhoud
Taal:nl
Bindwijze:Hardcover
Oorspronkelijke releasedatum:08 november 2019
Aantal pagina's:192
Kaarten inbegrepen:Nee
Illustraties:Nee
Betrokkenen
Hoofdauteur:Mascha Feoktistova
Tweede Auteur:Max de Vries
Tweede Auteur:Max de Vries
Character
Personage:Geen personage
Overige kenmerken
Editie:1
Extra groot lettertype:Nee
Product breedte:144 mm
Product hoogte:19 mm
Product lengte:218 mm
Studieboek:Nee
Verpakking breedte:144 mm
Verpakking hoogte:19 mm
Verpakking lengte:218 mm
Verpakkingsgewicht:348 g
Overige kenmerken
Editie:1
Extra groot lettertype:Nee
Product breedte:144 mm
Product hoogte:19 mm
Product lengte:218 mm
Studieboek:Nee
Verpakking breedte:144 mm
Verpakking hoogte:19 mm
Verpakking lengte:218 mm
Verpakkingsgewicht:348 g

Samenvatting

Met het boek Influencer Marketing (IM) geven Mascha en Max inzicht in welke keuzes er kunnen worden gemaakt en wanneer je IM zou moeten toepassen. Het doel is om de marketeer en Influencer van de juiste informatie te voorzien, zodat er weloverwogen keuzes kunnen worden gemaakt voor het beste resultaat. Ze laten je zien welke opties er zijn, hoe de spelers in deze business zich gedragen en wat je moet doen om te scoren met je campagne. Ze halen cases en voorbeelden aan om te laten zien waar het mis ging, of welke (vaak dappere) keuzes er gemaakt zijn om succes te verzekeren. Dit boek is dan ook bedoeld voor marketeers en influencers (in spe) die succesvol willen zijn.