Loading...

Geld verdienen via bol.com

Tina Gosravani

  • Bindwijze: Paperback
  • Taal: nl
  • Categorie: Computers & Informatica
  • ISBN: 9789082882599
Iedereen kan het, maar niet iedereen weet hoe
Inhoud
Taal:nl
Bindwijze:Paperback
Oorspronkelijke releasedatum:12 september 2019
Aantal pagina's:144
Kaarten inbegrepen:Nee
Illustraties:Met illustraties
Betrokkenen
Hoofdauteur:Tina Gosravani
Tweede Auteur:Sander Roex
Hoofdillustrator:Bart Reintjens
Hoofdillustrator:Bart Reintjens
Overige kenmerken
Editie:2
Extra groot lettertype:Nee
Product breedte:151 mm
Product hoogte:14 mm
Product lengte:231 mm
Studieboek:Nee
Verpakking breedte:151 mm
Verpakking hoogte:14 mm
Verpakking lengte:231 mm
Verpakkingsgewicht:319 g
Overige kenmerken
Editie:2
Extra groot lettertype:Nee
Product breedte:151 mm
Product hoogte:14 mm
Product lengte:231 mm
Studieboek:Nee
Verpakking breedte:151 mm
Verpakking hoogte:14 mm
Verpakking lengte:231 mm
Verpakkingsgewicht:319 g

Samenvatting

Het boek ‘Geld verdienen via bol.com’ leert je stap voor stap hoe je zakelijk verkopen via bol.com strategisch & succesvol inzet als (extra) verkoopkanaal. Bol.com ondergaat de transformatie van webwinkel naar online retailplatform. Deze transformatie zorgt voor kansen voor (toekomstige) ondernemers in de retailwereld. Steeds meer ondernemers/merken benutten de kansen van een online platform, maar helaas behaalt niet iedereen het beoogde resultaat. Waar ligt dit aan? In dit boek leer je stapsgewijs hoe je succesvol het grootste en bekendste online retailplatform van Nederland en België kunt inzetten als (extra) verkoopkanaal. Het boek bevat alle benodigde informatie omtrent zakelijk verkopen via bol.com en een deel is toegewijd aan het starten van een eigen merk. Alles wat je in dit boekt leert, is in de praktijk getest en bewezen. Je zult onder andere ontdekken: - Hoe je zakelijk verkopen via bol.com strategisch inzet als (extra) verkoopkanaal - Hoe je een platformstrategie creëert - Hoe je een nichemarkt ontdekt en de bijbehorende producten om te verkopen - Wat de succesfactoren van producten zijn - Hoe je geschikte leveranciers zoekt, contacteert en met hun onderhandelt - Hoe je de geschikte prijsstrategie bepaalt - Hoe je een eigen (private label) merk creëert en opbouwt - Hoe je de beste verkooppositie creëert en domineert op bol.com - Hoe je zo efficiënt mogelijk kunt omgaan met voorraadmanagement - Hoe je kunt optimaliseren en opschalen als verkooppartner Tina Gosravani en Sander Roex, beiden ondernemers met jarenlange ervaring in de e-commerce ontdekten de kansen en de succesformule van zakelijk verkopen via bol.com. Deze kennis dezen zij in dit praktisch toepasbaar boek.