Taal: | nl |
Bindwijze: | Paperback |
Oorspronkelijke releasedatum: | 05 november 2019 |
Aantal pagina's: | 368 |
Kaarten inbegrepen: | Nee |
Illustraties: | Nee |
Hoofdauteur: | Marc Randolph |
Tweede Auteur: | N.v.t. |
Verteller: | nee |
Verteller: | nee |
Eerste Vertaler: | Frans van Delft |
Tweede Vertaler: | Frans van Delft |
Co Vertaler(s): | Inge Boesewinkel |
Originele titel: | That Will Never Work The Birth of Netflix |
Dyslexievriendelijk: | Nee |
Editie: | 1 |
Extra groot lettertype: | Nee |
Product breedte: | 139 mm |
Product hoogte: | 30 mm |
Product lengte: | 215 mm |
Studieboek: | Nee |
Verpakking breedte: | 139 mm |
Verpakking hoogte: | 30 mm |
Verpakking lengte: | 215 mm |
Verpakkingsgewicht: | 478 g |
eWaste: | Nee |
Dyslexievriendelijk: | Nee |
Editie: | 1 |
Extra groot lettertype: | Nee |
Product breedte: | 139 mm |
Product hoogte: | 30 mm |
Product lengte: | 215 mm |
Studieboek: | Nee |
Verpakking breedte: | 139 mm |
Verpakking hoogte: | 30 mm |
Verpakking lengte: | 215 mm |
Verpakkingsgewicht: | 478 g |
eWaste: | Nee |
In Dat gaat nooit lukken onthult Randolph de methoden die hij heeft ontwikkeld om mensen te laten bereiken wat ze willen en hoe die vaardigheden kunnen inzetten.
Dat gaat nooit lukken is de origin story van Netflix, een van de meest geliefde en iconische bedrijven ter wereld. Medeoprichter Marc Randolph onthult de methoden die hij heeft ontwikkeld om mensen te laten bereiken wat ze willen. Methoden die iedereen kan leren, in zaken en in het leven.
Randolph gebruikt kennis en vaardigheden uit een zeer specifieke wereld – start-ups uit Silicon Valley – en past die toe in het dagelijks leven. Hij biedt concrete, uitvoerbare stappen en specifieke hulpmiddelen om lezers van alle achtergronden en levensniveaus te helpen hun droom te verwezenlijken.
Er is een methode voor succes, zowel in het bedrijfsleven als in het dagelijks leven. Randolph laat de lezer zien hoe krachtige Silicon Valley-technieken kunnen worden gebruikt om te ontwrichten, te innoveren of gewoon om iets nieuws te proberen. Of je nu ondernemer bent, bedrijfsinnovator of gewoon iemand met een droom.
De auteur geef een uniek kijkje achter de schermen van Netflix, een van de bekendste bedrijven ter wereld, met meer dan 125 miljoen abonnees. Het ontstond tijdens een carpoolgesprek en is uitgegroeid tot een bedrijf dat de entertainmentindustrie en de manier waarop we media consumeren voorgoed heeft veranderd.