Loading...

Dungeons & Dragons Guildmasters' Guide to Ravnica

Wizards of the Coast

  • Categorie: Spellen
  • ISBN: 9780786966592
Overige kenmerken
Adres verantwoordelijke marktdeelnemer in de EU:Deze informatie volgt nog / Ces informations suivront bientôt
CE markering:Zichtbaar
E-mailadres verantwoordelijke marktdeelnemer in de EU:Deze informatie volgt nog / Ces informations suivront bientôt
Kleur:multi
MPN (Manufacturer Part Number):L4PC-00077475
Materiaal:Papier
Naam verantwoordelijke marktdeelnemer in de EU:Deze informatie volgt nog / Ces informations suivront bientôt
Personage van toepassing:Nee
Taal handleiding:Engels
Telefoonnummer verantwoordelijke marktdeelnemer in de EU:Deze informatie volgt nog / Ces informations suivront bientôt
Verpakking breedte:214 mm
Verpakking hoogte:16 mm
Verpakking lengte:284 mm
Verpakkingsgewicht:919 g
Overige kenmerken
Adres verantwoordelijke marktdeelnemer in de EU:Deze informatie volgt nog / Ces informations suivront bientôt
CE markering:Zichtbaar
E-mailadres verantwoordelijke marktdeelnemer in de EU:Deze informatie volgt nog / Ces informations suivront bientôt
Kleur:multi
MPN (Manufacturer Part Number):L4PC-00077475
Materiaal:Papier
Naam verantwoordelijke marktdeelnemer in de EU:Deze informatie volgt nog / Ces informations suivront bientôt
Personage van toepassing:Nee
Taal handleiding:Engels
Telefoonnummer verantwoordelijke marktdeelnemer in de EU:Deze informatie volgt nog / Ces informations suivront bientôt
Verpakking breedte:214 mm
Verpakking hoogte:16 mm
Verpakking lengte:284 mm
Verpakkingsgewicht:919 g

Samenvatting

Explore a worldwide cityscape in the first Dungeons & Dragons campaign setting to take on the world of Magic: The Gathering.

A perpetual haze of dreary rain hangs over the spires of Ravnica. Bundled against the weather, the cosmopolitan citizens in all their fantastic diversity go about their daily business in bustling markets and shadowy back alleys. Through it all, ten guilds—crime syndicates, scientific institutions, church hierarchies, military forces, judicial courts, buzzing swarms, and rampaging gangs—vie for power, wealth, and influence. These guilds are the foundation of power on Ravnica. They have existed for millennia, and each one has its own identity and civic function, its own diverse collection of races and creatures, and its own distinct subculture. Their history is a web of wars, intrigue, and political machinations as they have vied for control of the plane.