Taal: | nl |
Bindwijze: | Hardcover |
Oorspronkelijke releasedatum: | 08 oktober 2018 |
Aantal pagina's: | 160 |
Kaarten inbegrepen: | Nee |
Illustraties: | Nee |
Hoofdauteur: | Susette Brabander |
Hoofdauteur: | Susette Brabander |
Editie: | 1 |
Extra groot lettertype: | Nee |
Product breedte: | 175 mm |
Product hoogte: | 18 mm |
Product lengte: | 214 mm |
Studieboek: | Nee |
Verpakking breedte: | 175 mm |
Verpakking hoogte: | 18 mm |
Verpakking lengte: | 214 mm |
Verpakkingsgewicht: | 425 g |
Editie: | 1 |
Extra groot lettertype: | Nee |
Product breedte: | 175 mm |
Product hoogte: | 18 mm |
Product lengte: | 214 mm |
Studieboek: | Nee |
Verpakking breedte: | 175 mm |
Verpakking hoogte: | 18 mm |
Verpakking lengte: | 214 mm |
Verpakkingsgewicht: | 425 g |
Een boek vol met tips en recepten om zelf cosmeticaproducten te maken. Je kunt daarvoor de inhoud van je koelkast, fruitschaal, voorraadkast of kruidentuin gebruiken. De recepten variëren van makkelijke en snelle maskertjes tot recepten die iets meer tijd kosten, zoals een dagcrème of lichaamspakking. Het is makkelijk en leuk om te doen en je bespaart er geld mee. Je huid is het grootste orgaan van je lichaam, dus voelt het goed om precies te weten wat je erop smeert. Met veel achtergrondinformatie over verschillende soorten huidtypen, oliën, gezichtsmassage, r ingrediënten en benodigdheden, overzichtelijk vormgegeven en logisch gerangschikt.
• Een must have voor iedereen die zijn/haar lichaam goed wil verzorgen!
• Met deze recepten weet je precies wat je op je huid en haar smeert
• Aan de slag met producten uit je fruitschaal, koelkast, kruidentuin en voorraadkast
• Van makkelijk en snel te maken maskertjes tot uitgebreidere recepten voor bijvoorbeeld een dagcrème
Susette Brabander, alias Crêpe Susette, groeide op met de moestuin van haar ouders aan de rand van een natuurgebied in Midden-Limburg. In 2002 studeerde ze af aan de Design Academy Eindhoven met een serie supermarkt-accessoires. Na jaren als vormgever in de mode, gooit ze het roer om. De clutch wordt ingeruild voor een stevige shopper en nu werkt ze als creative director voor de food, natuur en beauty branche.