Loading...

Positioneren

Rik Riezebos

  • Bindwijze: Paperback
  • Taal: nl
  • Categorie: Managementboeken
  • ISBN: 9789024415540
  • Adviesprijs: €35.5
stappenplan voor een scherpe positionering
Inhoud
Taal:nl
Bindwijze:Paperback
Oorspronkelijke releasedatum:25 mei 2018
Aantal pagina's:248
Kaarten inbegrepen:Nee
Illustraties:Nee
Betrokkenen
Hoofdauteur:Rik Riezebos
Tweede Auteur:Jaap van der Grinten
Co Auteur:Jaap van der Grinten
Co Auteur:Jaap van der Grinten
Overige kenmerken
Editie:1
Extra groot lettertype:Nee
Product breedte:150 mm
Product hoogte:14 mm
Product lengte:221 mm
Studieboek:Ja
Verpakking breedte:150 mm
Verpakking hoogte:14 mm
Verpakking lengte:221 mm
Verpakkingsgewicht:453 g
Overige kenmerken
Editie:1
Extra groot lettertype:Nee
Product breedte:150 mm
Product hoogte:14 mm
Product lengte:221 mm
Studieboek:Ja
Verpakking breedte:150 mm
Verpakking hoogte:14 mm
Verpakking lengte:221 mm
Verpakkingsgewicht:453 g

Samenvatting

Positioneren is een marketingtechniek die helpt de beeldvorming rond een product, dienst of organisatie proactief te sturen. In onze multimediale samenleving is dat steeds belangrijker. Hoe mensen over een merk spreken, bepaalt voor een groot deel het succes van dat merk. Het immer populaire en door veel studenten geroemde boek Positioneren biedt een stapsgewijze aanpak en aansprekende voorbeelden voor het toepassen van deze techniek. Geactualiseerde vierde druk met: de inside-out route van positioneren; de focus op categorisatie in plaats van differentiatie; het idee dat positionering vooral door manifestatie tot leven moet komen; praktische inhoud voorzien van sprekende voorbeelden. Bijbehorende website Op positioneren4edruk.nl vindt u opdrachten, achtergrondinformatie, tips en tools. Doelgroep Dit boek is bedoeld voor (toekomstige) managers, marketeers en communicatieprofessionals die, op basis van bewezen methoden en de laatste inzichten, op een kritische en constructieve wijze met hun merk aan de slag willen.