Loading...

Ondernemerschap in hoofdlijnen

Peter van der Meer

  • Bindwijze: Hardcover
  • Taal: nl
  • Categorie: Economie & FinanciĆ«n
  • ISBN: 9789001885724
  • Adviesprijs: €46.95
Deze titel is een uitgave van onze partner Noordhoff.
Inhoud
Taal:nl
Bindwijze:Hardcover
Oorspronkelijke releasedatum:13 november 2018
Aantal pagina's:218
Illustraties:Met illustraties
Betrokkenen
Hoofdauteur:Peter van der Meer
Tweede Auteur:Onbekend
Tweede Auteur:Onbekend
Overige kenmerken
Editie:1
Product breedte:175 mm
Product hoogte:15 mm
Product lengte:246 mm
Studieboek:Ja
Verpakking breedte:175 mm
Verpakking hoogte:15 mm
Verpakking lengte:246 mm
Verpakkingsgewicht:555 g
eWaste:Nee
Overige kenmerken
Editie:1
Product breedte:175 mm
Product hoogte:15 mm
Product lengte:246 mm
Studieboek:Ja
Verpakking breedte:175 mm
Verpakking hoogte:15 mm
Verpakking lengte:246 mm
Verpakkingsgewicht:555 g
eWaste:Nee

Samenvatting

- Unieke multidisciplinaire benadering; - behandelt de theorie achter de gangbare canvassen en modellen; - ook geschikt voor niet-economische opleidingen. Ondernemerschap in hoofdlijnen van Peter van der Meer biedt een overzicht van de benodigde (bedrijfs)economische kennis en vaardigheden voor het schrijven van een ondernemingsplan, vanuit een unieke multidisciplinaire benadering. Gedurende het opzetten en laten (door)groeien van een bedrijf kunnen inzichten veranderen en verandert het plan mee. Om studenten dat inzicht te geven in de markt en in de middelen die nodig en beschikbaar zijn behandelt deze editie daarom ook de theorie achter de canvassen, de tabellen en de modellen. Daarbij komen verschillende disciplines aan bod, waaronder bedrijfseconomie, marketing, strategisch management en bedrijfsadministratie.