Loading...

Prikkel de koopknop

Carin Frijters

  • Bindwijze: Softcover
  • Taal: nl
  • Categorie: Managementboeken
  • ISBN: 9789081951135
Kansen voor het fysieke winkelspel - nu en in de toekomst
Inhoud
Taal:nl
Bindwijze:Softcover
Oorspronkelijke releasedatum:27 december 2017
Aantal pagina's:285
Illustraties:Met illustraties
Betrokkenen
Hoofdauteur:Carin Frijters
Tweede Auteur:Caroline van Beekhoff
Co Auteur:Caroline van Beekhoff
Hoofdillustrator:Hertogs Suzanne
Tweede Illustrator:Waalen Bart
Hoofdredacteur:Conny Taheij
Tweede Redacteur:Femke Cuijpers
Co Redacteur:Conny Taheij
Co Redacteur:Conny Taheij
Overige kenmerken
Editie:3
Product breedte:202 mm
Product hoogte:24 mm
Product lengte:299 mm
Studieboek:Nee
Verpakking breedte:202 mm
Verpakking hoogte:24 mm
Verpakking lengte:299 mm
Verpakkingsgewicht:917 g
Overige kenmerken
Editie:3
Product breedte:202 mm
Product hoogte:24 mm
Product lengte:299 mm
Studieboek:Nee
Verpakking breedte:202 mm
Verpakking hoogte:24 mm
Verpakking lengte:299 mm
Verpakkingsgewicht:917 g

Samenvatting

Dagelijks lees je berichten over de veranderende retailwereld die beleving moet bieden. Retailen gaat tegenwoordig over zoveel meer dan over producten. En toch maken de meeste retailers zich nog steeds alleen maar druk over hun handel. In plaats van over een alomvattende aanpak om de klant een naadloze ervaring te bieden tijdens zijn klantreis. Prikkel de Koopknop − dat alweer zijn derde druk beleeft − helpt retailers het heft in eigen hand te nemen in een tijd waar de ontwikkelingen in retail razendsnel gaan en kopen op internet nóg normaler is dan een paar jaar geleden. Aan jou als de retailer de taak om consumenten te prikkelen en hun koopknop te raken. Verleiden, verkopen en verbinden, daar gaat 'Prikkel de Koopknop' over. Zodat je omzet kunt blijven genereren. In deze geactualiseerde druk met nieuwe formules, zoals HKMX en JŪTTU, komt echt alles aan bod: van klant en concept tot ontwerp, winkelindeling, retailmerchandise én een uitgebreide technologie-update. Met veel inspirerende voorbeelden en nieuwe tactieken om van 'een space een place' te maken en de consument te prikkelen door de juiste inzet van retailtechnologie, instore communicatie, licht, kleur, geluid en geur. Theorie en praktijk, handige tips en meer complexe strategieën vullen elkaar aan. Kortom, een praktisch boek waarin actuele cases en ontwikkelingen, theorie en de visie van experts elkaar afwisselen. Om ook van jouw space een place te kunnen maken. Aan het woord komen onder anderen Philips Lighting, Kega, MOOD:, Materia, Diebold Nixdorf, Breque Consultancy, Branddoctors, Apha One, Trendslator, Sizzer, Annindriya, GfK en Creatieve Kwesties. 'Prikkel de Koopknop' is volgens lezers een must read voor iedereen met een passie voor retail. Met een voorwoord door Rupert Parker Brady.