Loading...

Copy & Concept

Bert Tobokholt

  • Bindwijze: Paperback
  • Taal: nl
  • Categorie: Managementboeken
  • ISBN: 9789001886455
  • Adviesprijs: €54.95
Deze titel is een uitgave van onze partner Noordhoff.
Inhoud
Taal:nl
Bindwijze:Paperback
Oorspronkelijke releasedatum:23 april 2018
Aantal pagina's:232
Illustraties:Met illustraties
Betrokkenen
Hoofdauteur:Bert Tobokholt
Tweede Auteur:Barry de Waal
Co Auteur:Martin Westbeek
Co Auteur:Martin Westbeek
Overige kenmerken
Editie:6
Product breedte:220 mm
Product hoogte:15 mm
Product lengte:302 mm
Studieboek:Ja
Verpakking breedte:220 mm
Verpakking hoogte:15 mm
Verpakking lengte:302 mm
Verpakkingsgewicht:931 g
Overige kenmerken
Editie:6
Product breedte:220 mm
Product hoogte:15 mm
Product lengte:302 mm
Studieboek:Ja
Verpakking breedte:220 mm
Verpakking hoogte:15 mm
Verpakking lengte:302 mm
Verpakkingsgewicht:931 g

Samenvatting

- Bespreekt als enige het complete creatieve proces van marketingcommunicatie; - met cases van topbureaus; - Schitterend vormgegeven met beelden van zeer aansprekende campagnes Copy & Concept is het enige werk dat het complete creatieve proces van marketingcommunicatie behandelt en is daarmee een aanwinst voor het vakgebied. Alle fasen van het proces komen aan bod: briefing, strategie, conceptontwikkeling, creatieve technieken en copywriting. Deze schitterend vormgegeven editie bevat talloze actuele voorbeelden en cases van topbureaus. Daarnaast levert de bijbehorende Facebookpagina voortdurende aanvullingen van actuele campagnes uit de hele wereld. In de zesde editie is er extra aandacht voor socialmediastrategieën, creatieve technieken en online tips en trends. Copy & Concept bevat nu ook een generiek hoofdstuk over schrijven en een nieuw afsluitend hoofdstuk "Pay-off". Copy & Concept mag niet ontbreken op hbo-opleidingen als Commerciële Economie, Communicatie, Communication & Multimedia Design, Media, Informatie & Communicatie en Kunstopleidingen.