Loading...

Overtuigingskracht

Noah Goldstein

  • Bindwijze: Paperback
  • Taal: nl
  • Categorie: Economie & Financiën
  • ISBN: 9789057124938
  • Review:
de geheimen van de psychologie van het beinvloeden
Inhoud
Taal:nl
Bindwijze:Paperback
Oorspronkelijke releasedatum:19 september 2017
Aantal pagina's:288
Kaarten inbegrepen:Nee
Illustraties:Nee
Betrokkenen
Hoofdauteur:Noah Goldstein
Tweede Auteur:Steve Martin
Co Auteur:Robert Cialdini
Co Auteur:Robert Cialdini
Vertaling
Originele titel:Yes! 50 Secrets From The Science Of Persuasion. Profile Books, London, 2007
Overige kenmerken
Editie:1
Extra groot lettertype:Nee
Gewicht:414 g
Product breedte:138 mm
Product hoogte:27 mm
Product lengte:214 mm
Studieboek:Nee
Verpakking breedte:138 mm
Verpakking hoogte:27 mm
Verpakking lengte:214 mm
Overige kenmerken
Editie:1
Extra groot lettertype:Nee
Gewicht:414 g
Product breedte:138 mm
Product hoogte:27 mm
Product lengte:214 mm
Studieboek:Nee
Verpakking breedte:138 mm
Verpakking hoogte:27 mm
Verpakking lengte:214 mm

Samenvatting

JUBILEUMEDITIE MET 10 EXTRA GEHEIMEN Hoe verhoog je je invloed waar dan ook, en kun je andere mensen beter overtuigen van wat dan ook? De 60 wetenschappelijk bewezen tips en strategieën in dit boek laten zien hoe een kleine verandering van je aanpak direct een drastisch effect kan hebben op je slagingskans - of je nu wilt dat iemand zijn medicijnen slikt, iets voor je doet, milieubewuster wordt, tevreden is over je product of op je stemt. De auteurs vertalen de uitkomsten van gedegen wetenschappelijk onderzoek op aanstekelijke wijze naar de dagelijkse praktijk. De uitgebreide editie van deze klassieker en internationale bestseller bevat tien nieuwe opmerkelijke inzichten en bevordert gegarandeerd uw overtuigingskracht, zowel privé als op het werk. Noah Goldstein is verbonden aan de UCLA Anderson School of Management. Steve Martin is directeur van het Britse bureau Influence at Work. Robert Cialdini is emeritus hoogleraar Psychologie en Marketing aan Arizona State University en auteur van Invloed en Pre-suasion. Eerder verscheen van hen bij Nieuwezijds kleinGROOT. 'Psychologische beïnvloeding kan echt.****' de Volkskrant 'Een tocht door talloze experimenten om te weten te komen waarom mensen 'ja' zeggen.' Het Financieele Dagblad