Loading...

Doelgerichte SEO

Tonny Loorbach

  • Bindwijze: Paperback
  • Taal: Nederlands
  • Categorie: Computers & Informatica
  • Uitgever: Visual Steps B.V.
  • ISBN: 9789059054745
  • Review:
Zorg ervoor dat uw website succesvol gevonden wordt!
Inhoud
Taal:Nederlands
Bindwijze:Paperback
Druk:1
Verschijningsdatum:januari 2018
Afmetingen:24,1 x 17 x 1,2 cm
Aantal pagina's:184 pagina's
Kaarten inbegrepen:Nee
Illustraties:Met illustraties
Betrokkenen
Auteur:Tonny Loorbach
Auteur:Tonny Loorbach

Samenvatting

Doelgerichte SEO 1e druk is een boek van Tonny Loorbach uitgegeven bij Visual Steps B.V.. ISBN 9789059054745

Ze zeggen dat je een lange adem moet hebben om succes te behalen met zoekmachineoptimalisatie (SEO). Want als het zo gemakkelijk was om met je website bovenaan in de zoekresultaten van Google te komen, dan zou iedereen daar immers wel staan. Dit gebruiksvriendelijke boek met uitgebreide informatie over hoe je met Google omgaat en talloze tips en trucs bewijst dat ook jouw website bovenaan in de zoekresultaten van Google kan komen.
Juist voor de kleine zelfstandige is Google één van de grootste zegeningen van deze tijd. Zoekmachineoptimalisatie vormt dan de basis van een marketingstrategie. De strategie die ik hiervoor gebruik en die je zal leren in dit boek is al die jaren toekomstbestendig gebleken.
Mijn strategie ligt namelijk volledig in lijn met de filosofie van Google en dat betekent dat je niet voor nare verrassingen komt te staan. Natuurlijk is Google door de jaren heen wel geëvolueerd en heb ik mijn SEO-strategie constant kunnen uitbouwen en optimaliseren. Daar pluk jij met dit boek de vruchten van.
Alles wat je leert is in de praktijk getest en bewezen. Je kunt dit boek zien als een praktisch stappenplan om je website hoger in Google te krijgen en uit te groeien tot dé nummer 1 autoriteit in jouw markt.

Een greep uit de onderwerpen:
een niche kiezen en langetermijnstrategie
versus kortetermijnstrategie
geschikte domeinnamen
on page en off page SEO
relevantie en populariteit van je website
white hat SEO versus black hat SEO
keywords en keyworddichtheid
meta description, meta keywordtag, URL, broodkruimelspoor, koppen en dikdrukken
gebruik van afbeeldingen, video en andere bestandstypen
structuur op de website
gebruik van backlinks
interactie op de website en social media
contenten kwaliteitsstrategie
leesbaarheid en techniek op de site

Over de auteur
Tonny Loorbach is oprichter en eigenaar van diverse bedrijven op het gebied van zoekmachineoptimalisatie. Sinds 2007 heeft hij zich gespecialiseerd in SEO, conversie, online gedragspsychologie en neuromarketing. Hij is auteur van honderden artikelen en geeft ook trainingen. Door de jaren heen heeft hij al meer dan 1250 ondernemers aan een beter scorende website geholpen.