Loading...

Basiskennis marketing

Co Bliekendaal

  • Bindwijze: Paperback
  • Taal: nl
  • Categorie: Managementboeken
  • ISBN: 9789001877507
  • Adviesprijs: €49.95
Inhoud
Taal:nl
Bindwijze:Paperback
Oorspronkelijke releasedatum:23 januari 2017
Aantal pagina's:259
Illustraties:Met illustraties
Betrokkenen
Hoofdauteur:Co Bliekendaal
Tweede Auteur:Ton van Vugt
Co Auteur:Ton van Vught
Co Auteur:Ton van Vught
Overige kenmerken
Editie:5
Product breedte:169 mm
Product hoogte:15 mm
Product lengte:240 mm
Studieboek:Ja
Verpakking breedte:169 mm
Verpakking hoogte:15 mm
Verpakking lengte:240 mm
Verpakkingsgewicht:502 g
Overige kenmerken
Editie:5
Product breedte:169 mm
Product hoogte:15 mm
Product lengte:240 mm
Studieboek:Ja
Verpakking breedte:169 mm
Verpakking hoogte:15 mm
Verpakking lengte:240 mm
Verpakkingsgewicht:502 g

Samenvatting

Basiskennis marketing is een uitstekende kennismaking met het vakgebied marketing. Het boek is volledig toegespitst op het NIMA-examen Basiskennis Marketing en uitermate geschikt voor eerstejaarsstudenten.

Waarom kiezen voor Basiskennis marketing?
* Sluit aan bij de eisen van het NIMA-examen Basiskennis Marketing;
* focust op de herkenbaarheid van de marketingtheorie in het werkveld;
* met handige online ondersteuning.

Het NIMA Basiskennis Marketing-examen biedt een voortreffelijke basis voor het leergebied marketing. Het boek Basiskennis marketing is gebaseerd op de eisen van dit NIMA-examen en sluit hier goed op aan. Het heeft een overzichtelijke indeling en bevat een heldere didactiek, waarbij de herkenbaarheid van de marketingtheorie in de praktijk centraal staat. Basiskennis marketing is zeer geschikt voor opleidingen waar marketing geen kernvak is, zoals Maatschappelijk Werk en Dienstverlening, en voor de opleiding NIMA Basiskennis Marketing. Het boek is ook beschikbaar als e-book.

Wat is nieuw in de vijfde editie van Basiskennis marketing?
Deze vijfde editie sluit geheel aan bij de vernieuwde NIMA-exameneisen voor Basiskennis Marketing. Zo bevat het boek aanpassingen op het gebied van online marketing, internationalisering en duurzaamheid. Hoofdstuk 15 uit de vorige editie is komen te vervallen. De relevante onderwerpen uit dit hoofdstuk zijn in deze druk geïntegreerd in de overige hoofdstukken. Daarnaast is de feedback van gebruikers zoveel mogelijk verwerkt.

Online ondersteuning
Voor studenten zijn in de online omgeving oefentoetsen en een begrippentrainer beschikbaar. Docenten vinden er een PowerPoint met figuren en tabellen uit het boek. Met Toets-op-Maat kunnen er toegespitste toetsen worden samengesteld.

Over de auteurs
Ton van Vught is als directeur verbonden aan het ROC Aventus in Apeldoorn, Deventer en Zutphen. Als freelance docent verzorgt hij trainingen op het gebied van marketing, management en kwaliteitszorg. Co Bliekendaal is marketingdocent op het ROC Da Vinci College in Dordrecht en Gorinchem. Daarnaast is hij als contractmanager verantwoordelijk voor de cursussen en trainingen van dit ROC. Beide auteurs hebben samen meerdere series over marketing geschreven.