Loading...

Influencers

Carole Lamarque

  • Bindwijze: Paperback
  • Taal: nl
  • Categorie: Managementboeken
  • ISBN: 9789401441032
  • Adviesprijs: €29.99
Wie zijn ze? Waar vind je hen? En hoe ontsteken ze de vlam?
Inhoud
Taal:nl
Bindwijze:Paperback
Oorspronkelijke releasedatum:17 maart 2017
Aantal pagina's:200
Kaarten inbegrepen:Nee
Illustraties:Met illustraties
Betrokkenen
Hoofdauteur:Carole Lamarque
Hoofdillustrator:Ben Meulemans
Tweede Illustrator:Ben Meulemans
Tweede Illustrator:Ben Meulemans
Overige kenmerken
AI-gegenereerd:Nee
Editie:1
Extra groot lettertype:Nee
Product breedte:177 mm
Product hoogte:14 mm
Product lengte:247 mm
Studieboek:Ja
Verpakking breedte:177 mm
Verpakking hoogte:14 mm
Verpakking lengte:247 mm
Verpakkingsgewicht:352 g
eWaste:Nee
Overige kenmerken
AI-gegenereerd:Nee
Editie:1
Extra groot lettertype:Nee
Product breedte:177 mm
Product hoogte:14 mm
Product lengte:247 mm
Studieboek:Ja
Verpakking breedte:177 mm
Verpakking hoogte:14 mm
Verpakking lengte:247 mm
Verpakkingsgewicht:352 g
eWaste:Nee

Samenvatting

Influencer marketing is trending. Marketingplannen die inzetten op mond-tot mondreclame genereren twee keer zo veel verkoopresultaten. Maar niet alle aanbevelingen die circuleren, zijn relevant. Want wat in Amerika werkt, geldt niet zomaar in België en Nederland. INFLUENCERS is het eerste boek dat het totaalplaatje van influencer marketing schetst. Het laat iedere CEO, CMO en potentiële trendsetter inzien hoe je een boodschap kan verspreiden en geeft je een stappenplan om te beslissen over het soort magnetische content, het tijdstip en het type influencer waarop je het best inzet. Dit boek toont je hoe je een vernieuwde marketing- en communicatiestrategie kan ontwerpen die de basis vormt van het Influencer Marketing Canvas. Dit Canvas plaatst je doelen, acties en influencers op een tijdlijn en helpt je aan een helikopterblik voor de interne stakeholders.