Loading...

Marketingstrategie

Ruud t. Frambach

  • Bindwijze: Paperback
  • Taal: nl
  • Categorie: Managementboeken
  • ISBN: 9789001877217
  • Adviesprijs: €56.95
praktische inzichten voor een succesvol marketingplan
Inhoud
Taal:nl
Bindwijze:Paperback
Oorspronkelijke releasedatum:10 april 2017
Aantal pagina's:203
Illustraties:Met illustraties
Betrokkenen
Hoofdauteur:Ruud t. Frambach
Tweede Auteur:Edwin J. Nijssen
Tweede Auteur:Edwin J. Nijssen
Vertaling
Eerste Vertaler:n.v.t.
Originele titel:Marketingstrategie
Overige kenmerken
Editie:6
Product breedte:170 mm
Product hoogte:10 mm
Product lengte:240 mm
Studieboek:Ja
Verpakking breedte:138 mm
Verpakking hoogte:13 mm
Verpakking lengte:235 mm
Verpakkingsgewicht:351 g
eWaste:Nee
Overige kenmerken
Editie:6
Product breedte:170 mm
Product hoogte:10 mm
Product lengte:240 mm
Studieboek:Ja
Verpakking breedte:138 mm
Verpakking hoogte:13 mm
Verpakking lengte:235 mm
Verpakkingsgewicht:351 g
eWaste:Nee

Samenvatting

Hoe slagen organisaties erin succesvol te zijn Ên te blijven in de sterk veranderende markten van vandaag? Het compacte Marketingstrategie legt uit hoe belangrijk strategische marketing is voor het aantrekken van nieuwe klanten en het behouden van bestaande klanten.

Waarom kiezen voor Marketingstrategie?
* Onmisbaar bij het schrijven van een marketingplan;
* centrale rol voor het strategische keuzeproces;
* toepassingsgericht Ên wetenschappelijk onderbouwd.

Om succesvol te zijn en te blijven moeten organisaties in staat zijn om hun klanten een unieke waarde te bieden. Organisaties moeten daarom vaststellen welke waarde ze willen en kunnen leveren. In Marketingstrategie staat daarom dit strategische keuzeproces centraal; op basis hiervan wordt het marketingplan uitgezet. Het boek laat je zien dat een succesvolle aanpak te leren valt. Het steunt op de recentste wetenschappelijke inzichten en vertaalt deze op toegankelijke wijze naar de praktijk. Marketingstrategie is ook beschikbaar als e-book.

Wat is nieuw in de zesde editie van Marketingstrategie?
De nieuwste editie van Marketingstrategie bevat handige praktische modellen om nieuwe ontwikkelingen te analyseren, zoals het gebruik van big data. Er is meer aandacht voor de veranderende rol van marketeers. Wat betekent dit voor de marketeer zelf, de marketingfunctie, de marketingstrategie en de organisatie? Het boek is verder volledig geactualiseerd.

Online ondersteuning
Met de code in je nieuwe studieboek heb je twee jaar lang gratis toegang tot het online materiaal bij het boek. Je vindt hier extra toetsen om mee te oefenen. De toegangscode in het boek is persoonsgebonden en eenmalig te gebruiken.