Verpakkingsgewicht: | 0.55 kg |
Speeltijd: | 30 minuut |
Spelsoort: | Strategisch spel |
Taal spel: | Nederlands |
Taal handleiding: | Nederlands |
Verpakkingsinhoud: | 1 |
Aantal benodigde accu's/batterijen: | 0 |
Merk: | Repos Production |
MPN (Manufacturer Part Number): | REP01-007-02 |
Editie: | Basisspel |
Materiaal: | Karton |
Personage: | Geen personage |
Kan zelfstandig met internet verbinden: | Nee |
App vereist voor volledige functionaliteit: | Nee |
App werkt op besturingssyteem: | Niet van toepassing |
Delen van gebruikersgegevens vereist: | Niet van toepassing |
Wifi vereist: | Niet van toepassing |
Bluetooth vereist: | Niet van toepassing |
Mobiele data verbinding mogelijk: | Niet van toepassing |
Betaalde diensten vereist: | Niet van toepassing |
Compatibel met: | Niet van toepassing |
Ondersteuning met updates: | Niet van toepassing |
Aanbevolen maximum leeftijd: | 99 jaar |
Aanbevolen minimum leeftijd: | 10 jaar |
Aantal meegeleverde accu's/batterijen: | Geen |
Accu/batterij code: | Geen batterij |
Accu/batterij model: | Geen batterijen |
Accu/batterij technologie: | Geen batterijen |
Adres verantwoordelijke marktdeelnemer in de EU: | Deze informatie volgt nog / Ces informations suivront bientôt |
CE markering: | Zichtbaar |
Doelgroep: | Kinderen en volwassenen |
E-mailadres verantwoordelijke marktdeelnemer in de EU: | Deze informatie volgt nog / Ces informations suivront bientôt |
Jaar van uitgave: | 2016 |
Kwaliteitslabel: | CE |
Maximaal aantal spelers: | 2 |
Minimale aantal spelers: | 2 |
Naam verantwoordelijke marktdeelnemer in de EU: | Deze informatie volgt nog / Ces informations suivront bientôt |
Personage van toepassing: | Nee |
Speleditie: | Standaard editie |
Telefoonnummer verantwoordelijke marktdeelnemer in de EU: | Deze informatie volgt nog / Ces informations suivront bientôt |
Verpakking breedte: | 207 mm |
Verpakking hoogte: | 62 mm |
Verpakking lengte: | 240 mm |
Voedingstype: | Geen voedingstype |
eWaste: | Nee |
Aanbevolen maximum leeftijd: | 99 jaar |
Aanbevolen minimum leeftijd: | 10 jaar |
Aantal meegeleverde accu's/batterijen: | Geen |
Accu/batterij code: | Geen batterij |
Accu/batterij model: | Geen batterijen |
Accu/batterij technologie: | Geen batterijen |
Adres verantwoordelijke marktdeelnemer in de EU: | Deze informatie volgt nog / Ces informations suivront bientôt |
CE markering: | Zichtbaar |
Doelgroep: | Kinderen en volwassenen |
E-mailadres verantwoordelijke marktdeelnemer in de EU: | Deze informatie volgt nog / Ces informations suivront bientôt |
Jaar van uitgave: | 2016 |
Kwaliteitslabel: | CE |
Maximaal aantal spelers: | 2 |
Minimale aantal spelers: | 2 |
Naam verantwoordelijke marktdeelnemer in de EU: | Deze informatie volgt nog / Ces informations suivront bientôt |
Personage van toepassing: | Nee |
Speleditie: | Standaard editie |
Telefoonnummer verantwoordelijke marktdeelnemer in de EU: | Deze informatie volgt nog / Ces informations suivront bientôt |
Verpakking breedte: | 207 mm |
Verpakking hoogte: | 62 mm |
Verpakking lengte: | 240 mm |
Voedingstype: | Geen voedingstype |
eWaste: | Nee |
7 Wonders Duel speelt zich af in drie tijdperken. In elk tijdperk kun je wetenschappelijke ontwikkelingen doen, je leger versterken en muntstukken winnen om een beschaving te creëren en wonderen te verrichten. Er zijn drie manieren om het spel te winnen: militaire overheersing, wetenschappelijke overheersing en burgerlijke overwinning. Militaire en wetenschappelijke overwinningen kunnen gedurende het hele spel plaatsvinden. Het spel zal dan ook direct eindigen.
Om het spel te starten, kiezen jij en je tegenstander een set Wonderkaarten, deze geven inzicht in welke doelstelling jouw tegenstander gedurende het spel moet behalen. Dan is het tijd om je strategie-skills te testen! Misschien gebruik jij een Militaire kaart om een pion steeds dichter bij je tegenstander te brengen! Bewaar jij je Productie en Economie kaarten zodat je ze later kunt gebruiken om Wonderen of Gebouwen te bouwen?
Je kritische brein zal constant getest worden terwijl je voor de overwinning gaat op één van de drie manieren… Gebruik je elke keer een Militaire kaart voor het verplaatsen van een pion en bereik je de hoofdstad van tegenstander, win je meteen het spel! Je kan ook voor de wetenschappeliojk overwinning gaan. Verzamel de 6 kaarten met 6 verschillende wetenschappelijke symbolen en je bent de winnaar. Als niemand erin slaagt om als Militair de hoofdstad van de tegenstander te bereiken of als Wetenschapper de 6 kaarten te bemachtigen, dan wint de speler die aan het einde van het derde Tijdperk de meeste punten heeft.