Loading...

Klantgericht - Hospitality uitvoeren niveau 3 en 4

C. Bakker

  • Bindwijze: Paperback
  • Taal: nl
  • Categorie: Onderwijs & Didactiek
  • ISBN: 9789037231526
  • Adviesprijs: €30.75
Inhoud
Taal:nl
Bindwijze:Paperback
Oorspronkelijke releasedatum:30 november 2015
Illustraties:Met illustraties
Betrokkenen
Hoofdauteur:C. Bakker
Hoofdredacteur:F. de Esch
Tweede Redacteur:F. de Esch
Tweede Redacteur:F. de Esch
Overige kenmerken
Editie:1
Product breedte:209 mm
Product hoogte:7 mm
Product lengte:297 mm
Studieboek:Ja
Verpakking breedte:209 mm
Verpakking hoogte:7 mm
Verpakking lengte:297 mm
Verpakkingsgewicht:251 g
Overige kenmerken
Editie:1
Product breedte:209 mm
Product hoogte:7 mm
Product lengte:297 mm
Studieboek:Ja
Verpakking breedte:209 mm
Verpakking hoogte:7 mm
Verpakking lengte:297 mm
Verpakkingsgewicht:251 g

Samenvatting

Retail is een vakgebied dat volop in ontwikkeling is. Naast de opkomende webshops verandert het straatbeeld met de komst van pop-up stores. In Klantgericht.info staat de beroepspraktijk van de retail centraal. Door de indeling op basis van werkprocessen wordt een realistisch beeld gegeven van de toekomstige werkomgeving. De methode Klantgericht.info is in te zetten binnen de mbo-opleidingen Retail niveau 2, 3 en 4. Bij het werk in de retail staat de klant centraal. Je hebt het dan over klantvriendelijkheid en klantgerichtheid. Je spreekt ook wel van hospitality of gastvrijheid. Hospitality heeft aan de ene kant te maken met de klant. Hoe spreek je die aan? Hoe voelt hij zich welkom? Aan de andere kant heeft het ook met de winkel te maken. Is die aantrekkelijk, opgeruimd en schoon?