Loading...

Tendens Toerisme en Recreatie - Frontoffice in toerisme en recreatie theorieboek

Alberdien Terpstra

  • Bindwijze: Paperback
  • Taal: nl
  • Categorie: Onderwijs & Didactiek
  • ISBN: 9789037228496
Inhoud
Taal:nl
Bindwijze:Paperback
Oorspronkelijke releasedatum:30 november 2016
Illustraties:Met illustraties
Betrokkenen
Hoofdauteur:Alberdien Terpstra
Hoofdredacteur:Perry van Milt
Tweede Redacteur:Perry van Milt
Co Redacteur:Tineke Ras-Marees
Co Redacteur:Tineke Ras-Marees
Overige kenmerken
Editie:1
Product breedte:210 mm
Product hoogte:9 mm
Product lengte:297 mm
Studieboek:Ja
Verpakking breedte:210 mm
Verpakking hoogte:9 mm
Verpakking lengte:297 mm
Verpakkingsgewicht:609 g
Overige kenmerken
Editie:1
Product breedte:210 mm
Product hoogte:9 mm
Product lengte:297 mm
Studieboek:Ja
Verpakking breedte:210 mm
Verpakking hoogte:9 mm
Verpakking lengte:297 mm
Verpakkingsgewicht:609 g

Samenvatting

Tendens Toerisme en Recreatie draagt bij aan de ontwikkeling tot gastvrije en klantgerichte dienstverleners. Als dienstverlener gaat de student aan de slag in bedrijven die gericht zijn op toerisme, recreatie en vrije tijd. Door de samenwerking met de professionele praktijk wordt een realistisch beeld gegeven van de toekomstige werkomgeving. Met actuele en uitdagende opdrachten worden de juiste kennis, vaardigheden en gedrag geleerd. In dit theorieboek staat de kerntaak Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten centraal. Als frontofficemedewerker ben jij het aanspreekpunt voor de klant of gast voor bedrijven die actief zijn in de reisbranche, verblijfsrecreatie, dagrecreatie, hotel of toeristische informatie. Er wordt uitgelegd wat het ontvangen van de klant of gast inhoudt, hoe je klanten en gasten moet informeren en adviseren en wat belangrijk is bij het verkopen en verhuren van producten en diensten. Bij dit theorieboek horen de werkboeken Frontoffice reisbranche, Frontoffice verblijfsrecreatie, Frontoffice verblijfsrecreatie

activiteiten, Front- en backoffice dagrecreatie, Front- en backoffice toeristisch informatiebedrijf en Frontoffice hotel.