Loading...

Een praktische kijk op marketing- en strategiemodellen

Marleen Bekkers

  • Bindwijze: Paperback
  • Taal: nl
  • Categorie: Onderwijs & Didactiek
  • ISBN: 9789058754530
Inhoud
Taal:nl
Bindwijze:Paperback
Oorspronkelijke releasedatum:15 februari 2016
Aantal pagina's:300
Kaarten inbegrepen:Nee
Illustraties:Met illustraties
Betrokkenen
Hoofdauteur:Marleen Bekkers
Tweede Auteur:Yoursi Mandour
Co Auteur:P. Waalewijn
Co Auteur:P. Waalewijn
Overige kenmerken
Editie:3
Extra groot lettertype:Nee
Product breedte:171 mm
Product hoogte:21 mm
Product lengte:241 mm
Studieboek:Ja
Verpakking breedte:171 mm
Verpakking hoogte:21 mm
Verpakking lengte:241 mm
Verpakkingsgewicht:639 g
eWaste:Nee
Overige kenmerken
Editie:3
Extra groot lettertype:Nee
Product breedte:171 mm
Product hoogte:21 mm
Product lengte:241 mm
Studieboek:Ja
Verpakking breedte:171 mm
Verpakking hoogte:21 mm
Verpakking lengte:241 mm
Verpakkingsgewicht:639 g
eWaste:Nee

Samenvatting

Wanneer gebrainstormd wordt over een nieuwe marketing- of bedrijfsstrategie, is het fijn als er beproefde modellen beschikbaar zijn, zodat geen belangrijke zaken over het hoofd worden gezien en het proces zo gestructureerd mogelijk verloopt.

Ook deze derde, volledig herziene druk van Een praktische kijk op marketing- en strategiemodellen (inmiddels al 15.000 exemplaren verkocht) biedt een unieke mix van klassieke, beproefde modellen en recente, baanbrekende modellen, die zo zijn beschreven dat er direct mee gewerkt kan worden. Met online beschikbare interactieve worksheets en checklists van de modellen.

Yousri Mandour
Yousri Mandour is partner bij ICSB Marketing en Strategie (www.icsb.nl). Hij heeft jarenlange ervaring met de totstandkoming en implementatie van succesvolle strategieën voor organisaties in pde profit en non-profit sector.

Marleen Bekkers
Marleen Bekkers is partner bij ICSB Marketing en Strategie (www.icsb.nl). Zij heeft jarenlange ervaring met de totstandkoming en implementatie van succesvolle strategieën voor organisaties in pde profit en non-profit sector.