Loading...

Bouwstenen voor high impact learning

Filip Dochy

  • Bindwijze: Paperback
  • Taal: nl
  • Categorie: Onderwijs & Didactiek
  • ISBN: 9789089538482
het leren van de toekomst in onderwijs en organisaties
Inhoud
Taal:nl
Bindwijze:Paperback
Oorspronkelijke releasedatum:03 november 2015
Aantal pagina's:104
Illustraties:Nee
Betrokkenen
Hoofdauteur:Filip Dochy
Tweede Auteur:Inneke Berghmans
Co Auteur:Mien Segers
Co Auteur:Mien Segers
Overige kenmerken
Editie:1
Product breedte:170 mm
Product hoogte:7 mm
Product lengte:240 mm
Studieboek:Ja
Verpakking breedte:170 mm
Verpakking hoogte:7 mm
Verpakking lengte:240 mm
Verpakkingsgewicht:183 g
Overige kenmerken
Editie:1
Product breedte:170 mm
Product hoogte:7 mm
Product lengte:240 mm
Studieboek:Ja
Verpakking breedte:170 mm
Verpakking hoogte:7 mm
Verpakking lengte:240 mm
Verpakkingsgewicht:183 g

Samenvatting

De opleidingsagenda in Nederland en Vlaanderen wordt sterk bepaald door de drang naar verhoogde inzetbaarheid en flexibiliteit. Maar dit doel leek de voorbije decennia te ambitieus. In Bouwstenen voor High Impact Learning wordt een model geschetst voor toekomstig leren en opleiden, uitgaande van de huidige knowhow over wat impact heeft als we Γ©cht willen leren. Naast de zeven bouwstenen van het model worden noodzakelijke contextfactoren toegelicht, zoals een ander toezicht, minder controle en de professionaliteit van trainers, docenten en de organisatie.

Doelgroep
Dit boek is bedoeld voor bedrijf, onderwijs, opleidingen, en andere leercontexten:
* Professionals in het onderwijs;
* Beleidsmakers;
* Schoolleiders;
* Studenten van lerarenopleidingen en onderwijswetenschappen;
* Leerkrachten primair, secundair en hoger onderwijs;
* Professionals in Learning & Development in bedrijven, business units en Human Resource Development;
* Professionals, learning companies, consultancy in L&D.