Loading...

De vijf stappen naar een betekenisvol merk

Michel Jansen

  • Bindwijze: Paperback
  • Taal: nl
  • Categorie: Managementboeken
  • ISBN: 9789491560941
ontdek de kracht van archetypen
Inhoud
Taal:nl
Bindwijze:Paperback
Oorspronkelijke releasedatum:28 augustus 2015
Aantal pagina's:222
Kaarten inbegrepen:Nee
Illustraties:Met illustraties
Betrokkenen
Hoofdauteur:Michel Jansen
Hoofdredacteur:Peter van der Horst
Tweede Redacteur:Peter van der Horst
Tweede Redacteur:Peter van der Horst
Overige kenmerken
Editie:1
Extra groot lettertype:Nee
Product breedte:150 mm
Product hoogte:13 mm
Product lengte:230 mm
Studieboek:Ja
Verpakking breedte:150 mm
Verpakking hoogte:13 mm
Verpakking lengte:230 mm
Verpakkingsgewicht:328 g
Overige kenmerken
Editie:1
Extra groot lettertype:Nee
Product breedte:150 mm
Product hoogte:13 mm
Product lengte:230 mm
Studieboek:Ja
Verpakking breedte:150 mm
Verpakking hoogte:13 mm
Verpakking lengte:230 mm
Verpakkingsgewicht:328 g

Samenvatting

De vijf stappen naar een betekenisvol merk Ontdek de kracht van archetypen Een betekenisvolle merkidentiteit is onmisbaar voor de groei en continuïteit van een organisatie. Dit boek laat zien hoe archetypen kunnen helpen bij het ontwikkelen van een sterke merkidentiteit. Is jouw merk een nar, een minnaar, een rebel of heeft het meer weg van een ontdekker of verzorger? In De vijf stappen naar een betekenisvol merk krijg je uitleg wat deze en andere archetypen inhouden en wat de voordelen zijn van een merk bouwen met archetypen. Lees hoe je met behulp van deze archetypen je merk kunt laten aansluiten op de wensen en behoeften van de consument. Een gedetailleerd stappenplan geeft je de tools om zelf een archetypische merkidentiteit te creëren. Dit boek is geschreven voor merkenbouwers; (marketing)communicatie- en brand managers, maar ook directie en HR.