Taal: | en |
Bindwijze: | Paperback |
Oorspronkelijke releasedatum: | 02 december 2015 |
Aantal pagina's: | 246 |
Illustraties: | Nee |
Hoofdauteur: | Peter Reimann |
Hoofdredacteur: | Peter Reimann |
Tweede Redacteur: | Bull, Susan (University Of Birmingham, Uk) |
Co Redacteur: | Wasson, Barbara (University Of Bergen, Norway) |
Co Redacteur: | Wasson, Barbara (University Of Bergen, Norway) |
Extra groot lettertype: | Nee |
Product breedte: | 178 mm |
Product hoogte: | 24 mm |
Product lengte: | 254 mm |
Studieboek: | Nee |
Verpakking breedte: | 178 mm |
Verpakking hoogte: | 254 mm |
Verpakking lengte: | 24 mm |
Verpakkingsgewicht: | 617 g |
Extra groot lettertype: | Nee |
Product breedte: | 178 mm |
Product hoogte: | 24 mm |
Product lengte: | 254 mm |
Studieboek: | Nee |
Verpakking breedte: | 178 mm |
Verpakking hoogte: | 254 mm |
Verpakking lengte: | 24 mm |
Verpakkingsgewicht: | 617 g |
Measuring and Visualizing Learning in the Information-Rich Classroom collects research on the implementation of classroom assessment techniques in technology-enhanced learning environments.